pühapäev, 31. oktoober 2010

& lähengi homme jälle 7:45 kooli või?


Laupäev-pühapäev olid täiiiielikult puhkamispäevad. Eile oli veel ränk väsimus sellest reisist & igalpool käimisest, et peale voodi mujal ei kannatanudki olla. Õhtud olid veits tegusamad & praegu tulin ka just väljast NING.. väljas veel täitsa kannatab olla. & mulle meeldib, et pime on. :) Nägin täna ka langevat tähte ning Tenno soovitas mul kiirelt soovida midagi. Üks soovi osa läks täide. Loodan, et teine ka.. mingiski perspektiivis, kui kahte soovi ikka ühelt langevalt tähelt võis soovida. Balzaciga pole ma kirjeldustest kaugemale jõudnud. Nüüd nagu eksisteerib juba tahe seda lugeda, kuna Ivar hakkas mulle seda sisu ümber jutustama & ilmselt see tungiv soov see raamat siiski läbi lugeda tuli ka sellest, et ei saa ju alla jääda.. (ning mu loetud raamatute arv alates juunist 2010 suureneks!) Suve alguses kirjutasin kõik raamatud & kergelt ka nende sisu/mõtte, mis ma lugesin/loen nüüd, Wordi, sest nagu õpetaja ütleb, siis on hea neid kirjandis kasutada näidetena ning mu näited ongi kõige paremad just kirjanduslikest allikatest, ühiskonnast, ajakirjandusest jne.. ajaloolised näited näiteks jumala nullid.

INIMENE PEAB ARENDAMA & TEGELEMA OMA TUGEVATE KÜLGEDEGA - see lause veab mind viimasel ajal edasi.. & sellest on abi niipalju, et ma ei põe asjade pärast, mida ma ei oska ning 200% tõenäolisusega ei hakkagi never ever oskama.. Kõik peaksid selle peale mõtlema, sest ei saa ju olla parim kõiges. See mats egole on juba vaadata kellegi teise pealt nii valus, et seda ise tunda.. hm.. ei tahaks. Vastad valesti, üritad end parandada. Kuid õpetaja ütleb sulle siiski: VALE. Heal juhul küsib ta ka sinult: millal sa ometi õppima hakkad? Üritad uuesti, kuid asjata.. Saad teada õige vastuse & suunurgad teevad 60kraadise pöörde allapoole & sa hakkad otsima vabandusi, miks sa ei osanud. Kirud ennast, et jaa.. muidugi või siis lihtsalt saad midagi täiesti uut teada. NO MILLEKS?

OK.. asi kisus veits ära. Peaks promoma veits siin ka, et niipea, kui võimalik, saab OG-s jälle meie "Heroiini" näha, kus me oleme kõik paremaks saanud, esimese etendusega maha saanud, närvid rahunenenud & teame omi häid & halbu külgi, ning neid muuta veelgi paremaks ning oskame veeeeeeeeel suuurepärasemalt & profesionaalsemalt mängida oma rolli!

Minu vaheaja moto oli: ei mingit õppimist, vaid puhkamine. Kui irooniline see tundub, kui õpetajad küsivad "PUHKASITE HÄSTI JAH?", kuigi nad ise teavad SUUREPÄRASELT palju nad kellelegi õppida andsid. Täielik jama & no.. mul suva, mis mind homme koolis ees ootab, aga laske vahel rahus ka olla.

Muideks, osad küsivad, et mis värk mul nende roosade peadega on & kuna ma ise selliseks end värvin, aga don't worry.. ma ei tahaks olla roosa.. päris ise.

aga homme siis kooli või.. ?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar