reede, 1. oktoober 2010

If practice makes perfect, and I am doing it wrong, then I am doing it perfectly wrong.


Ma põen küll jah mata vastamist kolmapäeval, sest see ON teema, mida ei oska mina & ka klassi ühed targemad teevad seda kolmele, siis.. ei tea, kas suudan kahele või siis kolmele ära vastata. 1 on nagu liiga hull KT eest saada ju :D

Eile, neljapäeval, oli tavaline 6 tundi, lõppu 7. füsa vastamine. Vene keeles sai sitaks nalja! Poleks uskunud, et Rootsma tunnis annab nii naerda, et pisarad jooksevad & hingata ei saa vahepeale, kuna lihtsalt on niiiiinaljakas :D Sealt tunnist edasi füüsika vastamisse ma enam nii rõõmsalt ei läinud, sest kui ma töö ette sain, tõdesin, et ma ei oska. Kodus loen õpikust, saan aru. Tean, mis need mõisted on jne.. aga töös? Eee.. ?? Küsisin õpetajalt, kas ma võin pooleli jätta & kunagi uuesti tulla, aga nüüd on ikka hea meel, et sita kaelast ära sai & no ÄKKI tuleb ikka parem hinne. :)

Täna oli meil õpetajate päev = täiesti tühi päev. Et midagi me ei õppinud, v.a. ühes eesti keele tunnis, ülejäänud aeg oli lihtsalt koosveetmine. Lõpuks kui tunnid läbi said, jalutasime Kaisa, Rasmuse & Janikaga linna poole, kuid nemad läksid bussijaama, a ma koju. Edasi sain kõndida koos Trollaga, kes küsis mu käest, et miks see tsutsufrei nii moes on & lõpuks ütles, et ma olen eriline mölakas, mölakas, aga no ERILINE :D:D (Y) Huvitav inimene ta. :D

& HOMME ON OTEPÄÄ "KELDRIKLUBIS" HELP BEDWETTERS!! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar