laupäev, 23. oktoober 2010


Ei ma ei viitsi alustada sellest, et on vaheaeg. Me kõik teame seda isegi. Ei ma ei viitsi alustada ka sellest, kui HEA see on, sest ME KÕIK teame ju isegi! Küll aga reedel koolist tulles, mõtlesin ma, et algas jõuluvaheaeg, ning ma oleksin pidanud hoopis Tartusse sõitma, et minna külla vanaemale. Kuna aga ei ole mingit jõuluvaheaega, siis jäi see kõik ära.. Mäletan, kuidas ma eelmise aasta jõule südamest vihkasin & tundsin, et need tulid lihtsalt nii valel ajal. Sellel aastal on siis hoopis teistmoodi.. juba 2 kuud varem ootan.

Eile oli meil üle pika aja draamaklassi "koosolek" või ma ei teagi, kuidas seda nimetada. Ausalt öeldes, olen nats pettunud, kuna lootsin suuremaid plaane, aga ei ma ei vingu. Lihtsalt 5 kuud oli pikka vahet & ma tõõesti lootsin, et nüüd läheb asi täiega käima, aga noh.. jah.

Eile õhtul lootsin jällegi, et saan ilusti kodus olla & puhata, aga ei. & ma olen ausalt nüüd targem, sest.. kuidas ma muidu oma vigadest õppida saaksin, kui ma neid ei teeks? Ise läksin, ise kannatasin, aga selles halvas leidsin ka paar head asja, niiet.. kuradi hea on praegu kodus olla ikka rsk.

- mu mycka on nii hea

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar