kolmapäev, 29. september 2010

tore jälle näha


No on pikk vahe nüüd olnud, aga mu arust on see ainult hea, sest midagi halba ma selles ei näe. Esmaspäeval käisin koolis & Tartus kinos, teisipäeval käisin koolis & olin kodus, täna.. vot täna on olnud küll kummaline päev.
Algas sellega, et pärast esimest tundi pidi hakkama meil füüsika, aga mina.. ma ei tea, mida ma mõtlesin & ma ei pannud tähele ka, et teised läksid esimesele korrusele, vaid ma jalutasin hoopiski matemaatika klassi & imestasin, et ma esimesena klassi jõudsin. Panin koti oma kohale & hakkasin klassist ära minema, aga siis nägin ukse juures Leenet & kohe mõte: "meil hakkab ju FÜÜSIKA" Ever ka alles siis avastas, et tal pidi olema vaba tund & ütles, et oii kui palju ma ikka teda & matat armastan.. Hea oli, et Leene mulle järgi tolknes, sest muidu ma ei tea, kuna ma oleksin avastanud, et meil matat ikkagi ei hakka. :D
Enne neljandat tundi otsustasin lõpuks, et lähen kooliarsti juurde oma jalga näitama. Esmaspäeval kui ma peale tunde koju jooksin, et bussile ilusti jõuda, käis jalg kahekordselt & no minaeitea, mis tal siiani häda on. Arst lasi kipitama ajavat rohtu peale & pani sidemesse, ning ütles, et vast on ainult mingi ära nihestatud võimidaiganes, a soovitas minna röntgenisse (kuhu ma EI kavatse minna). Vaevalt midagi nii hullusti on, et kipsi peaks panema (vaevalt, vaevalt). Vast on niisama valus, kuigi see on umbes samaväärne tunne, kui mul pindluu pooleks oli & ma mäletan, kuidas ma samal õhtul kui see juhtus, ise väljas veel käisin (aru ei saanud midagi pmts) & järgmine päev veel koolis ka & alles siis arsti juurde, kes ütles, et davai kaks nädalat kipsi. Enam kipsi ei taha, for real. (tahaksin ainult siis, kui suusaveerand oleks) :) & lõpuks kui me söögitunni ajal linnas käisime, ostsin kohukese, kus oli poolteist kohukest sees :D no peaaegu, a imelik oli küll.
Homme ALLLLLES saan lõpuks kirjandi ka kätte, mida ma juba poolteist nädalat olen oodanud & see tulemus peab olema hea! See peab olema hea, sest niipalju kannatust & lõpuks mingid mitte kõige paremad punktid saada, siis.. saan vihaseks :D Igaljuhul, homme on viimane tõsine õppimisepäev & siis on reede, õpetajate päev, ning siis juba NV.. homme veel & homne füüsika järeltöö vaja ära kannatada, siis on juba parem..

tsutsufrei, S.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar