teisipäev, 14. september 2010

Mul on vist kombeks saanud siia kirjutada paariskuupäeval, ehk siis üle päeva. No koolist pole ju midagi kirjutada.. Tunniplaan sai lõpuks paika. Mul hakkab olema esmaspäeviti & teisipäeviti 8 tundi & ülejäänud päevad jäid mul 6-tunnisteks. Mõtlesin, et ei satu ikka nii hoogu valikainete valimisel. Palusin klassijuhatajal ka uurida, kas oleks võimalik meil koolis meedia koolieksam teha, mida keegi veel teinud ei ole, aga ma loodan siiski naiivselt, et ma ometi ei peaks siis paanitsedes mõtlema enam, mis eksamid ma küll teen. Hinded on JUBA täiega metsas.. Esimese hinde, mille ma keemias sain, oli 3. Matast ma üldse ei räägi, aga täna inkas sain viie! Jesss no!! Eilne koolipäev on üldiselt häguselt meeles, sest ma ei mäleta eelmise päeva asju kunagi hästi! Kunstiajaloos oli tore.. terve tunni ajasime juttu & naersime & ilmselgelt ei saanud õps ülllldse vihaseks, aga keda see meist huvitas? Pärast kooli ma käisin raamatukogus, magasin, õppisin & siis läksin välja närve rahustama. Sain Riinule pikalt-laialt oma halba elu kurta & polnudki oluline, et ta ei saanud mind aidata või asju muuta, aga ta kuuuuulas mind. Ma sain kõik ära rääkida, mida ta veel ei teadnud, & mida mul oli vaja lihtsalt kellelegi rääkida. Õhtu lõpuks oli kurbus kadunud & tuju oli juba päris hea, kuni ma koju lonkisin & msnis jällegi ennast kurvaks vihastasin. Ma teadsin, et mul oli vaja veel õppida, aga siis ei viitsinud ma enam ei õppida & magama jäin ka megahilja, kuna lihtsalt ei saanud.. Täna hommikul pidin koolis kohe alustama koduste tööde mahakirjutamisega & tänane päev läks ka ülikiirelt. Alles ma lonkisin hommikul kooli, kui juba olen tagasi. Oiii.. keemia tunnis ma sain Sveni peale nii vihaseks, et isegi Maarja pidi mulle ütlema, et ma maha rahuneks. & ma olin ikka julmalt vihane.. sõnad lendasid mõtlematult, aga siiski ma arvan endiselt, et õiglaselt.
Oooh fak, ma pean minema, kell on palju!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar