kolmapäev, 1. september 2010

krdi esimene

Hommikul oli mul aega emesennis istuda, kuigi selle asemel oleks võinud ju poodi hoopis minna & lill osta õpetajale, aga ei. Ei viinud ma mingit lille. Sain Kaisa & meie uue Kadriga kooli ees kokku & läksime klassi. Klassijuhataja tuli minu juurde kohe paberiga, et Stella, näe korrapidamine blaabla. Siis tuli teist korda teise paberiga, seletas veel.. Siis hakkasin mõtlema, et miks ta minu juurde just tuli. :D Aga siis tuli meelde, et ma olen klassivanem ju. :D Nüüd istun ma siis eesti keeles Raunoga eelviimases pingis, mitte enam Marjuga teises pingis. Läheb huvitavaks.. nii kah halb pole, rsk. Mis ma ikka seal ees tegelt istun, saan paremini numbrimängu mängida & no eesti keelega ma nkn vaeva ei pea nägema, seega võin lebotada. See-eest füüsikas ma lähen jälle esipinki. Vene keeles kah, kuna vene keel on kerge & spikerdada nkn ei saa, õnneks pole vajagi seal. (heas kirjas peab olema tal ka nkn) Aktus oli igav.. nagu ikka. Õppalajuhataja ütles, et koolimütsid tuleb asetada hümni ajal vasakule käele.. ma ütlesin kõvasti Kaisale "mida veeel" & arvasin, et klassijuhataja Vuks ütleb nüüd midagi noomivat, pöörasin isegi pea ära, aga ei. Viskas nalja hoopis.

Meie klassi poisid nägid täna natuke normaalsemad välja.. ehk tuli see sellest, et uued 10ndikud on lihtsalt niiiiiiiiiiiiii jollemid? :D Okei, ei, aga tegelt kah.. tundusid jumalast kenad noh. :D Elmar ikka karkudega & kõigil jäi suu lahti sellest. A keegi peab ju nalja tegema :D kessiis veel kui mitte tema??
Koju sain, siis lebotasin. Olin megaväsinud.. siis jäingi magama & siis ütles Sven, et nad tulevad linna, et siis välja.. aga no ei. Ei viitsi midagi jälle teha. Heh, Maiko just helistas, et ma välja läheks nendega. Aga ikkka veel ei viitsi no :D

& homme siis kooli :( KRT MA OLEN JUBA 11NDAS KLASSIS, USKUMATU. Mäletan, kui olin päda & jooksin mööda vana koolimaja, kui olin 7-8ndas & arvasin, et olen jõhhkralt tuus vend, mäletan kui mul olid 7ndas veel hindedki NII HEAD. Nüüd olen 11ndik. TÄITSA METSAS NOH :D & maru imelik on mitte ühikas olla.

2 kommentaari:

  1. Tundsid end kui vend.... daaaaaahh.
    Sinu puhul normaalne StellaR Kart

    VastaKustuta
  2. ma olen ju väga standartne, ehk et siis ebanormaalne, mis tähendab tavalist & tavalise inimese puhul on ebanormaalsed asjad normaalsed , andres roio

    VastaKustuta