laupäev, 25. september 2010

kõik on hullud!


.. nii ma alustaks tõesti, sest noo.. ma räägin kohe.
Tänane päev algas suht tegusalt, alates sellega, et ma juba pool kümme poes käisin. Jõudsin veel veidike emesennis olla & siis läksin Konsumi juurde, kuhu jõudsin 5 minti varem, kui pidin, a õnneks Kaisa oli ka varajane & tuli varem. Seekord oli isegi hea meel mul, et mul on komme alati varem kohale jõuda (alati on erandeid). Läksime Tehvandile, kus oli täna Eesti Meistrivõistlused laskesuusatamises & me olime kohtunikud trahviringil. Seal sujus kõik hästi & tagasi koju jõudsin pool kolm. Siis õhtul vist magasin, magasin jah. Käisin tädi sünnipäeval & nüüdseks olen jõudnud isegi Camp Rock 2 ära vaadata, seega on nüüd lebotime. Homme algab jälle päev varakult no.
AGA.. mis mind närvi täna on ajanud, on see, et tõsiselt.. kõigil vist sõidab nagu täiega. Ükski asi mind otseselt ei puuduta, aga mu sõpru, niiet seega see on ka minu mure. Ma ütlen: Otepää ON NIIIIIII FAKING väike, et paha hakkab! & meie kool.. seal võib hulluks minna! Kui keegi midagi teab/näeb/kuuleb, teab sellest minuti pärast terve kool! NII HAIGE. Kuidas saab kellegi teise elu niiiiiiiiihuvitav olla, et hakatakse lausa IDIOOTSUSI välja mõtlema & neid ka targalt edasi rääkima?? Kust tulevad jutud, mis ajavad oma fantaasia poolest rohkem naerma kui vihaseks? KUST SELLISED ASJAD TULEVAD? Sellised tropid tahaks maha lüüa. Oi ma tunnen, et hakkan jälle kettasse minema, kuigi enne olin juba maru rahulik. :D
Või kuidas saab ÜKS poiss ajada kõik pöördesse?? Lihtsalt.. kadedus või MIS ASI, aga kõik on nii kihevil & täiesti lolliks läinud peast! Jumal tänatud, et mina nende hulka ei kuulu, sest muidu ma ei kirjutaks siia, vaid oleks nagu kuradi roosas unenäos & ei näeks, kui haige kogu see jama on! Üks poiss tuli meie klassi.. üks täiesti tavaline poiss & muutis kõik segaseks! & MA ÜTLEN, ET POISID ON PAREMAD SÕBRAD (üldiselt) KUI TÜDRUKUD, sest poistel a) pole mingit klatšimismeelt b) nad võtavad paljusid asju naljaga c) NEID EI HUVITA SELLISED ASJAD!!! & see kolmas asi, MIKS ON MÕNI NIIIII BITCH, NII KADE, et keerab sellega kõik nende inimeste vastu (keda annab), keda ta vihkab? TULE TAEVAS APPI, aga palun.. tõsta käsi, kui sina veel normaalne oled OG-s, sest ausalt.. ma ei tea kui palju neid sinna jäänud veel on. & mul on endal ka selline tunne praegu, et kui annaks mul midagi teha, mis kõik millestki rääkima paneks, siis ma teeks seda. & JUMALA NIMELT.. & oiiiiiiiiiiiii.. ma oleks ÜLIRAHUL.

Ma EI tea, mis toimub, aga praegu on kõik rohkem kui kummaline & tõesti.. kas nutta või naerda?

ostaelu24.@hotmail.com peaks neid segaseid aitama.

2 kommentaari:

  1. Stella, Stella, Stella.... ole maru rahulik.:D Mind ajavad kaa need kuulujutud närvi, selline tunne on nagu elaks Gossip Girl'is :D Aga ole MARU RAHULIK :D

    VastaKustuta
  2. yeap, jumalast xoxo gossip girl :D

    VastaKustuta