reede, 3. september 2010

kooliaeg o kooliaeg

Esimesed 2 koolipäeva on läbi & tunne on nagu üliväsinud. Koolis pole eriti õppinud & kodus ammugi mitte siiani, aga kui juba praegu nii väsinud, siis huvitav, mis saab edasi, kui koolis õppima kõvasti peab hakkama, valikained otsa tulevad & draamaklass + meedia iseseisvad tööd, ning jõhkrad kodused ülesanded & debiilselt rasked kontrolltööd? Eeeee.. don't wanna know. Järka nädal olen kolmandal korrusel korrapidaja ka, et mul see meelest ei läheks. Eilne päev algas õppalajuhataja jutuga valikainetest, kursustest & muust jamast, ega füüsika sellest parem polnud. Esipinki sain vähemasti. Inglise keeles me pidime rääkima oma suvest & mida iganes Lennart tahtis, aga pärast laulsime, nagu ikka. Ülejäänud tunni ei pannud enam keegi teda tähele & me veetsime selle ka nagu alati - kõike muud tehes. Ise ei imesta, et mul inka halvemaks on läinud :D Muusikaajalugu.. seal ka pmts rääkisime, järka tund pidi mingi keiss juba olema, ajastute tabel. Kehaline oli ka ülipohhui, seal istusime & rääkisime & lõpuks tuli vene keel, kus õpetaja rääkis & lõpuks lugesime, tõlkisime. Ise julgesin küsida, et kas mul oleks võimalus vene keel 5 saada, kui mul kursused pooleks on.. sellesmõttes, et 10ndas olid 4jad, aga kui ma nüüd õpiks, saaks 5ed, siis saaksin isegi. Kuigi ma tean juba, kujutan, kui raske 11nes on. Raskem kui kümnes nagu õpetaja ütles, aga võiks olla ka midagi, mis mul väga hästi läheb. Igastahes esimesed tööd õpin nii, nagu põhikoolis, ehk tulevad siis vanad hinded tagasi & kui ei siis.. PERSSE SELLEGA. Las olla siis 4.
Täna hommikul oli kohe ajalugu. Muff ütles, et ta tunneb kõiki ajalooõpetajaid, kuna ta arvas kahe meie uue õpilase endised õpsid ära & mul tekkis sügav kahtlus, kas meie Muff ikka on süütu.. & kogemata ütlesin ma selle ka välja, aga loodetavasti see ette ei kostunud. Keemia, oiii seal ma sain Sveniga kõvasti jageleda koha pärast. & lõpuks läksin ma juba tõsiselt vihaseks. Ma lihtsalt PIDIN saama oma lemmikkoha, viimane pink akna all, nagu eelmisel aastal. See on niiiiiiiiiiiiihea spikerdamiseks. Aga sain ka oma tahtmise & lõpuks olime jälle sõbrad :D Eesti keeled olid igavad pmts, perekonnaõpetusest ei oska veel midagi arvata, hea on vähemalt see, et ma seal & bioloogias Maikoga istun. Aa.. õpetaja Kaiff rääkis, et puhtad eestlased on tedretäppidega & punaste juustega. Siis Anneliis arvas, et mina küll olen, aga endale meenus üks A-tähega poiss võieivä. Kaisaga saime naerda jälle. :D & lõpuks kõige hullem - mata - OLI veel normaalne, aga õpetaja ütles, et 11nes on kõige raskem.. kohe meenus, kuidas KUIDAGI LÄBI SUURTE RASKUSTE ma eelmisel aastal läbi sain, siis.. :S:S:S EI TAHA TEADA.. aga muidugi täna sain targa lausega maha, mille peale ma ise ka üllatusin & suurelt OHOHHH ütlesin.. õps ISEGI naeris selle peale.

Mis mulle veel ei meeldi on see, et ma ei näe Riinut üldse koolis. Ühikas me enam kokku ei saa ju & pooled jutud jäävad rääkimata. Ma oleks juba hommikul temaga rääkida tahtnud, aga no üldse ei näe ju :P Riinu, saiteagi, kus ma eile käisin ju.. :D :(

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar