laupäev, 4. september 2010

Endale antud lubadust(i) ma pidada ei suuda. Rikkusin seda juba neljapäeva õhtul, kuid tänu sellele et rahvas nii purjus juba oli, siis tulin sealt üsna pea tulema. Suht jooksuga isegi, kuna ma really põdesin koolipäeva pärast.
Reede, ehk siis eile &h, õhtul käisin Annimatsil. Koolis arutasime, siis mõtlesin, et ei lähe ikka sinna, aga no siis ikka läksin Marju, Tääri, Kaisa & ta vennaga sinna.. alguses kui seal olime, oli vaikne. 10ndikud poisid käisid & tutvustasid end & ma mõtlesin, et wtf nad nii viisakad on. KES TÄNAPÄEVAL ENAM KÄTT VISKAB END TUTVUSTADES? :D Ise olin eriti boss & ei tõusnud püstigi, aga &.. nunnuvärk. & siis hakkas rahvast tulema & no jäigi tulema.. Ilmselgelt naeran siiani, kuidas Täär täiesti lambi koha pealt spagaati tegi oma pikkade koibadega. Silm ka ei pilkunud & see nägu ka ajab mind siiiani naerma. :D Sel hetkel olime jumala kõveras na. Kes Tääri teab, see ilmselt teab, kui NALJAKAS see on :D Pidu jäi lühikeseks, mina kaineks & tagant järgi olen väga õnnelik, et mina & mu sõbrad ka sealt ära tulid, kuna see, mis seal edasi oli olnud.. O MY GOD. :S

Lugesin maitea kuna, suht hiljuti, kuidas maasikatest lahti saada. Alguses vaatasin elu24.ee's aind pealkirja & mõtlesin, et no ei lähe vaja lugeda seda, aga huvi pärast ikka lugesin. & nüüd oli vaja seda teadmist (ei ütle et endal vaja oli), aga hea et ikka lugesin, nüüd jälle targem.

& ma sain aru, et sa tahaksid võib-olla, et ma ei teeks seda viga, või noh.. et kaotaksin pigem selle võimaluse, mille sina, millest sina ilma jäid. Isegi need su msni pealkirjad käisid minu pihta, tundsin ära, aga ma ise ka ei mõista ennast. Minu arust on kõik korras, aga ma ei tea kas jääbki nii?

Täna jälle leboländ olnud, homme ilmselt lähen Tartusse..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar