esmaspäev, 6. september 2010

Eile, pühapäeval, läksin hommikul Tartusse & veetsin päeva seal. Käisin poes & käisin vanaema juurest ka läbi. Vanaema nagu ikka muretses, kas ma süüa tahan, kas ma juua tahan, kas ma kommi tahan. :D Siis andis ta mulle mu esimesed kooliasjad ka. Pastakad & mõned vihikud, sest ise ma polnud ikka veel ostnud midagi. Koolis kirjutasin eelmise aasta pastakaga veel, aga kui töötab, siis pole ju uut vaja. Tagasi kui hakkasin minema, siis istusin juba bussis & hea, et klappe veel pähe ei jõudnud panna, sest siis ma oleks huumorist ilma jäänud. Bussijuhti hakkas mingi wannabe-Jürgen-Veber tüütama. Küsis alguses, kas bussijuht mustkunsti usub, saades vastuse "ei" küsis, kas ta Jürgen Veberit on näinud. Saades vastuse "&", küsis, kas ta tahab, et ta talle 6000 "Postimeest" võluks. Okei.. siis ma sain juba aru, et mees on hull. :D Ise hakkasin juba naerma, a teised ilmselgelt ärritusid. Lõpuks oli kõige parem, mis too mees ütles, et kui keegi tahab, siis võib ta sellelt samalt bussilt rattad ka alt ära kaotada.. no siiiiiiis hakkas mul niiiiiiii naljakas & ma naersin üksinda üle terve tühja bussi. Ees istusid kaks mutikest, aga need ei lähe arvesse. Jumala sõge! Kas sellised hullud tulevad tõsiselt Raja tänavalt? :D

Õhtul hakkasin õppima, siis avastasin, et matat pole mul kuhugi teha. Läksin siis Maximasse, et kaustik osta endale. Poes käisin mingi tund aega, sest nii paljud olid ka väljas & siis ikka vaja jutustada & kes siis enam õppimisele mõtles ju. Koju tulin, siis õppisin ära, tänu Sotale suuresti, kes mulle ülesande MSNi kirjutas. Teise ülesande sain õpiku tagant vastust vaadates & oligi õpitud :D



Täna läksin kooli ilusti-kenasti. Olin korrapidaja ilusti-kenasti. Heh, THNK GOD, et ma selle lehe ülesse leidsin, kuna selle peab ju õpetajate tuppa andma. Ma teadsin, et ma kuhugi pistsin, aga et kuhu.. A Kaisa, see oli hoopis mata kautsiku vahel :D Ei tea ma, miks ma selle sinna panin. Koolis sai ka nalja, tundides oli päris hea & vahetunnis polnud ka üldse igav. :D 12nda a-klassi poisid on ikka (Y) :D:D
& kui koju jõudsin, siis hakkasin kohe matat tegema.. Rasmuse abiga muidugi, aga no ei olnd hullu. Sain ise ka MIDAGIGI TSUT-TSUT aru.

Tore Kaisa, et sulle meeldib, kui ma kirjutan. :D :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar