laupäev, 18. september 2010

auhhauhh musi!

See nädal möödus nii kiiresti, et silmi ka ei jõudnud nii kiiresti pilgutada. Alles oli eelmine laupäev, alles oli pühapäev & 5 päeva kooli. Eile ma viimases tunnis, mis oli mata & KUS EVER JUBA PANI MULLE ÄRA, lugesin ainult minuteid, et saaks koju! Lõpuks kui kell helises, siis oli täpselt selline tunne, et viskaks kõik õpikud-vihikud õhku & jookseks aint koolist ära. :D Eile sain valmis oma esimese 600-sõnalise korraliku gümnasisti kirjandi teemal "Kõigel meie elus on hind?" (ma tean, et sa tahtsid lugeda seda, aga oleneb, mis hinde ma selle eest saan & VBlla siis panen siia, a suuur VB) Eilne oli jumalast rahulik, käisime isegi vihmaga väljas jalutamas & siis koju & suht magama ära. Täna hommikul alustas Täär juba minuga 9:56 juttu, siis hakkas saatma igasugu eesti klassikat & siis kuulasin & peotuju tuli juba sisse, siiamaani on. & mis sest, et õues sajab vihma või et kell on veel väga vähe.. juba jõudsin küüned ka ära lakkida & nüüd vaatab, mis õhtul saab. Ilmselgelt on mulle nüüd aega antud, et tantsu õppida, jejee no :D

& ma praegu ei viitsi rohkem midagi kirjutada, hetkel muudki teha!! :)

Jälle ma vaatasin, sest ma tahtsin ju nii väga.. oh NG

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar