kolmapäev, 15. september 2010

Argh.. jube, kui närvi mind Sven juba teist päeva ajab! Mis mõttes olen mina loll, kui tema ei saanud oma teadmistega meie kooli?! Aint hõõruks mulle seda matat nina alla, samas kui mina oskan matat paremini kui tema eesti keelt! Ehk et siis mina oskan matemaatikat halvasti, aga tema eesti keelt ÜLDSE MITTE. 2 punkti eesti keele etteütlusest on hea saada ju, kui maksimum on 25 & millest 5 saab iga krdi loll ka kätte, millega juba kooli sisse sai. Ma arvan, et tema, kelle EMA KOOLI SISSE RÄÄKIS, peaks olema JUMALA vait & ainuke keda lolliks kutsuda.. on ISEENNAST.
& vähe ei aja vihaseks, et ma keemias talle 3e punktilise vastuse ette ütlesin & kuidas ta siis pärast kekutas, kui nelja sai, et "HÄÄHÄÄÄ, SA SAID KOLME, MA NELJA. NII HEA IKKA, KUI MA POLEKS TEISTE KÄEST KÜSINUD, EI OLEKS KOLMEGI SAAND!" :@
A õnneks 2 12nikku kiusavad teda nii, et ta jookseb juba teise koridori otsa, kui kumbagi neist näeb, siis läheb ta ülbus alla küll! Kusjuures, ma arvan, et ta tahab olla klassis see "lahe" poiss, kuna ta arvab, et ta mopeedi & kõik teised naljad on maru ägedad.. A tegelikult.. kasvagu suureks, rsk!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar