reede, 24. september 2010

24 tuul & torm


Täna peab jälle kirjutama ju, kuigi midagi asjalikku.. no ma ei tea, kas on öelda. Eile oli jälle mingi mõttetu koolipäev, millest ma suurt midagi ei mäleta. Pärast kooli oli otude rets, mida vaatamas käisin. Sellel aastal oli mõnusam, kui meil eelmisel aastal. Need otud said porimülgastes kaks korda käia, a me ei pidanudki :/ Igastahes pärast oli nii hea neid vaadata, sest see üleni sitane olemine on nii halb ju, a pärast puhas olla jälle kõige parem tunne maailmas sel hetkel. & õhtul oli disko, kus oli sitaks rahvast olnud nagu ma kuulsin, a ise ma sinna ei läinud. Ma mõtlesin, et kodus keemiat & matat õppida on palju mõnusam, kui kuskil peol olla.. kes nii ei mõtleks? Õhtul sain läbi emmesenni osad ülesandedki selgeks (tänud lähevad sotale, sest täna oli töös sees see ülesanne, mis ta mulle eile emesennis valmis tegi) & tänu sellele, et mul silmamälu parem on, kui mõned teised asjad, siis oskasin seda ülesannet ilusasti.. aga ma kardan, et see oli ka ainuke, kuna töö oli ulme. Esimene ülesanne, vahin & vahin seda, aga aru ei saa ju. Andmed saab välja kirjutada, aga mis valem? kust kohast? kust see tuleb? kust seda saada? Täiesti null! & ega mul sealt midagi oodata polegi.. kui kolme saab, siis võib pidu panna. & keemia.. no see on ka ulme. Täiesti mõttetud asjad, nahhui ma pean 2,3 dimetüülheksaani graafilist joonist oskama, kus seda vaja läheb, mis? :D Aga iseenesest on see veel kerge.. no kui asi huvitaks, siis oleks ka kerge.. aga ei ju. & peost rääkides, siis vist saab varsti klassimölluka teha! juhhuuuu :)

& täna on jälle reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeede. Kooli pole ei täna, ei homme. Õppima ei pea ei täna, ega homme, vaid alles ülehomme!!! Kuigi ma kardan, et see nv läheb ka nagu tuisk käest ära, sest midagi tehes läheb ikka aeg kiiresti. Persse, maiviitsi igas postituses koolist rääkida. End tüütab ära & teisi ka.

& meil tuleb uus meedialaager! SEE ON SUPER LIHTSALT!!!!!!!!!!!!!! Parem ei anna olla, kui juba saab jälle laagrisse, LOVE IT! A.. & hea, et eile teada sain, et ma tulevane koolilehe peatoimetaja olen, aga sinna on õnneks aega :D

& juba peaaegu kuu pärast saab Eestist korraks ära! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar