esmaspäev, 2. august 2010

"Raske on vihata inimest, kellele sa meeldid."

AGA NO.. kas ta peab mulle kogu aeg mingeid musimärke saatma, 24/7 sellele vihjama, et ma talle nagu täiega meeldin, küsima WILL U BE MINE?, kutsuma mind hellitavalt PRINTESSIKS (no see ajab küll naerma :D:D), ütlema mulle, et ta lasi oma õige aja käest/oma võimaluse käest, aga CAMMOON, kuna SEE veel oli??, arvama, et mul on poisse ilmselgelt ju nii palju & ennast täiega alavääristama, vastama feisbukis küsimustele minu kohta JAATAVALT, mis puudutas küsimusi "kas sooviksid S suudelda" jne, vastama jällegi feisbukis küsimusele "kas S on süütu" EI, kuna ta arvab, et ma olen pagana HOT, et see on ju võimatu. CAMMMMMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!!!!!!!! CAMMMMMMMMMMMMMMOOOON!!! CAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMOON!!! See on nagu täielik.. ma ei leiagi head sõna, mis kogu selle cräpi kokku võtaks. NO NII CRUSH EI SAA JU OLLA :D cammon tõesti, cammmmmmmooooon!!!! & no ausalt mul hakkab paha juba isegi "tsau" või midagi öelda. SILJA, KUI SINA SEDA LOED, SIIS JAH, SEE ON TEMA. krt sa kunagi pidid meid üldse sõpradeks tegema :D :D vaata, mida ma nüüd taluma pean. :D

MUL HAKKAB NII PAHA SELLEST JUBA & TUNDUB, VIIMASEL AJAL VÄHEMALT, ET SEE AIND GAASI VAJUTABKI & ENAM POLE ÜTLUSTEL MINGEID PIIRE.

palun aidake mind :D

2 kommentaari:

  1. Tähelepanu on ju alati meeldiv :D:D. Kusjuures mis Facebooki küsimused? Ma ei saa mitte kottigi aru nendest, kogu aeg kõik mingi saadavad mu seinale (või mis iganes selle koha nimi on) mingeid asju, küsimusi.. mis ma nagu nendega pihta peaks hakkama??

    VastaKustuta