reede, 13. august 2010

poiss on gei poiss on gei poiss on gei poiss on gei

Teadsite sellist laulu v? Heh, ma ka mitte kuni eilseni. :D Maarja pani selle laulu oma telefonist käima & kui tuli refrääni osa, kus on sõnad "poiss on gei, poiss on gei" & nii kordabki seda, siis tahaks näha inimest, kes selle idiootse laulu peale naerma ei hakkaks. Meie hakkasime. No rängalt ikka. Niii idiootne laul, nii mõttetu, nii halb.. aga naerma ajab no. :D Kuulake ka, Släm (vist?) laulab seda. Mart ütles ka hästi, et ega nagu midagi muud meelde ei jäägi, kui vaid see, et poiss on gei. :D



Ohh.. peost & üldse eilsest ma rääkida ei viitsi, nkn te juba ise ka teate juba või küsite mu käest. :D (HA-HA KAISA) Pikk jutt blaablaa.. mm. Aga mul on jumalast hea olla, kuigi hommikul ärgates olin purjus. Nii mõnus. Ei tunne väsimust, ei tunne üldse, et eile kerge kräu oleks olnud. (aga nood tüübid sealt rannast oleks ma küll maha löönud) & blätt mis paduka kätte me jäime. Laululavale (jaah, valgjärvel on laululava, ma ka ise ei teadnud) jõudsime, siis oli maru märg olla, aga paremat kohta joomiseks ma ei tea! Ülipüss koht mu arust. Mõnus rsk. (bängimisruum oli ka olemas ;D haha)


tsäks on käes sellepärast, et Ivar tahtis seda, et ma talle ulataksin, aga siis ma mõtlesin, et ei anna & tegin lolli nägu & ajasin tal karvad püsti oma lollitamisega, aga kui Riinu hakkas pilti tegema, siis suutsin käe õnneks ikka ette panna. :))



& noo.. mis ma veel teile räägin? Ma mõtlen niikaua, kui ma farmis olen. A no paadiga oli ka taaskord hea vee peal sõita.. & kõik oli heatoreägelõbusmõnus. :))



Maisaa aru, kas ma kujutan ette või ma kuulengi praegu Eminemi "Not afraid"? Mul vist ikka kõrvus laulab see, jäi eilsest kummitama. Pole eriti normaalne, aga jumalast on tunne nagu klapid oleksid kõrvas :D hihi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar