pühapäev, 29. august 2010

Oiiiiiiiii sõbrad!

Mu joomismaraton sai täna läbi. Just peaagu praegu & ma otsustasin, et täna olen kindlasti sirge. Isegi kui ma lähen veel täna peole, siis olen kindlasti kaine. Enda praegust olekut ei oska ma väga öelda.. aga kui jutt on kahtlane & sõnadekasutus kah, siis ma pole veel sirge.

Kui ma praegu reede peale mõtlen, siis oh.. mul ei tulegi väga meelde. AAA, raisk!!! Muidugi tuli. Kui reedel, see oli mingi öösel, Otepääst kopp ette viskas, siis sõitsime Annimatsile IHA.EE peole. Seal oli niiiiiifaking palju mehi, et ma hakkasin mõtlema, et kellele need Gabriel & Marco seal tantsisid. :D Igastahes &h.. sisse läksime, siis üllatusin täiega, kui nägin, et Täär mängib Farmi-Gabrieliga seal piljardit. Kuna ma olin juba parasjagu natukene purjus, siis muidugi ma ei suutnud seda emotsiooni tagasi hoidma & pidin ütlema, et OOOOOOOO FARMI-GABRIEL. Õnneks ta vaatas mind sõbralikult, naeris isegi. Hiljem veel kui õhkõrnalt kokku puutusime, siis ma vist suutsin vait olla, aga ega ma selleski kindel pole. Sealt Annimatsilt me läksime minu arust vist Otepääle & sealt Valgjärvele.. Samas ei tea rsk. Kell 3 olime Otepääl, aga pool 6 Ivari juures, seega ??? AA.. me sõitsime ringi. MUIDUGI, käisime mingistes kohtades nagu lihtalt niiiiiisama, mitte midagi tegemas & seal polnudki midagi teha.
Laupäeva hommikul hoolitses huumori eest illllllmselgelt Ivar ju. Nii tore, nii tore. Sai aint naerda. Päeval hakkasime jälle ringi vurama. See oli nii palju seiklusi täis no.. :D & neist inimestest ei hakka rääkimagi. :@ Võinohh, selllllest ühest, kes mu oma jutuga poolsurnuks ehmatas & iga kord, kui ta mulle midagi ütles, ei suutnud ma midagi viisakalt küll vastata. %&¤E%¤E@%&¤@!!!!! Ma arvan, et kõige hullem inimene in the world, keda mina näinud olen. Päris ausalt. Enne olen telekast selliseid RÕVEDAID inimesi näinud & mõelnud, et sellised laseks küll maha, aga kui päriselus sellisega kokku saada.. Kriminaal, VANG rsk. ÜHES AUTOS ISTUDA & kui ta veel rääkis ka minuga & kui ma ta jõledasse näkku pidin vaatama, siis.. ÕAAH!! Ma ei oskagi oma emotsioone siin väljendada, sest see oli rohkem kui jube või õudne kokku. ÕÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHH!!!! ÖÄKK ÖÄKK ÖÄKK. Te lihtsalt ei kujuta seda endale ette. & muidugi kui mina talle ülbelt & põlglikult midagi vastasin või kommenteerisin, pidin vait olema. Tänks Andres. Ma tean &h oma saatust, mis oleks saanud, kui ma oleksin seal ülbanud rämedalt, aga ma ei teinud seda. Tunnetasin ikka piiri, jobu rsk.
Õhtul algas jälle meil pidu & kõik oli jälle ilus & hea. Nüüd jõudsin juba ma arvan üle tunni aja tagasi koju, suure vingumise peale. Noh.. peaaegu.

& illlllmselgelt oli eilse märksõna PEDE. & see Ivari harry-potteri-nali, veljevõti, tungraud, antenni äralõhkumine, trepist-alla-kukkumise-lugu, mida me juba ammu teadsime, aga kuulasime ikkagi veel, & kõik muud ütlemised & asjad, siis noo.. naljakas oli, ma arvan, et tal on ka pärast naljakas meenutada. SITAKS IKKA :D

Otepää-Annimatsi-Valgjärve-Neeruti-Valgjärve-Saverna-Põlva-Va(ä)rdja-Võru-Kanepi-Otepää-Valga-Otepää-Valgjärve + muud urkad. & nii aint lasimegi ringi.. põhiline oli Valgjärve-Otepää edasi-tagasi sõit vist. Pmts kõik kohad, kus vähegi käia oli, said käidud..

Niiiivinge oli & kõik on jumala korras! & keegi ei saanudki kuskil peksa või ei kukkunud alla vms.. :D Mu arust eriti hea, aga I jutu järgi panime me autoga kraavi & et vaevalt veel hingame.. :D segane

Niipalju, mis ma kaudselt ära rääkisin, oli meeles.. Ilmselt meenub neid asju veel terve päev & Ivari naljad hakkavad ka kummitama & siis saab jälle naerda. :D Tahaks kiiresti uuesti :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar