reede, 6. august 2010

No tsau ää :)

Eile - hommikul 10neks läksin oma piltide järgi. Kätte sain pildid võetud, siis hakkasin endamisi jälle naerma, nagu ma ikka naeran üksi, kuigi no pilt naljakas ei olnud. Pigem teeb ju kurvaks, et normaalset nägu kuskil teha ei suuda.. :D

Kätte saan oma kaardi alles kuu aja pärast. Edasi siis käisin Valgas ringi. Sain omale ülipüssi mantli (Y) & mõned muud asjad veel. & no siis lubasin Maarjale helistada, kui ta maja juures olen, et ta siis välja tuleks. Helistasin, jalutasin ta maja juurde, nägin ta uut juuksevärvi (mida te pidite, Andres & Maarja, nii saladuses hoidma. no nüüd mina ka, kuna mul ei lubatud ka ju rääkida :D juuksevärvi muutmine on üks suur asi, jaa) Käisime R-kioskis (kirjutatakse seda nii??), kuna Maarja tahtis kohvi & ma mõtlesin ka, et okei.. ma proovin ka siis kohvi. Ei hakanud vist ikkagi meeldima. Istusime natsa Maarja juures (mulle ei meeldinud üldse 9 korrust liftiga sõita, mitte et jalgsi parem oleks, aga ma olen paljude asjade suhtes kartlik.. liiiiigagi paljude asjade suhtes :D päris nõme) & siis läksime linna peale. Lõpuks lõpuks me siis jõudsime kunagi bussijaama, kus me laulsime Vaido N(G)eigausi laulu "Kõigest loobunud". Pedelaul. :D AAA.. valgas nägin Gabrieli. Mul oli nagu WTF.. poiss on suureks kasvanud, raisk.
BUSSIS SAATE ARU VÄ, oli mingi imelik poiss. Tüüp lasi üle bussi oma halba muusikat & naeris NIIIIIII haigelt, et ma jäin mõtlema, kas ma olen kurat üldse nii haiget enne kusagilt kuulnud.. täitsa perses no :D Tüüp rääkis terve tee tema vastas istunud mehega.. a'la "Saad aru, jõime viis viina ära, HÄÄÄÄHHHÄÄÄÄ. Sõbraga käisime poes, ostsime õlut HÄHÄHHÄHÄHÄ..." & nii lasi no. THANK GOD, et enne mind maha läks. Huuuh.. õudne no, ikka IGA KURAMUSE SUGUSEID leidub :D
Õhtul koju jõudes lugesin raamatut. : )) nohiklik värk vaadake.
Täna - kell 7 ärkasin, pidin. Kell 8 istusin juba msnis :D Olin ainuke online nats aega, siis ikka laekus veel teisigi. Ah jaa.. ma ju ühe kutiga rääkisin ka. Sõitsime Tartusse, kuna oli ju vaja (eriti vanaemal) hädasti turgu jõuda. Hüppasime kiirelt Walkingust ka läbi, kust ma omale 2 paari jalanõusid sain. Kingad mulle meeldivad. Kuna ma olen niiii kuradi lühike, siis need teevad nats pikemaks. Kohe teine tunne on kõndida, & samas ei tunne üldse, et need kõrgemad oleksid. :D Igati head mu arust. (Y) Lõpuks said kõik kohad kolatud, siis ema lasi mu Karlovas maha & mõtlesin, et lähen teise vanaema juurde nii kauaks, kuni kinno lähen. Läksin sinna, siis vaatasin, et normaalne, mutt on ära läinud. Ma olin nii väsinud, et vajusin hoovi peale trepile istuma & mõtlesin, et mida ma teen siis. Siis, nagu ÜLLA ÜLLA, tuli Silja. Ma mõtlesin, et ta on veel Tallinnas, aga ajasin päevad sassi & mul oli nagu "TSAUUUUU, mida sa siin teed" Siis ootasime kahekesi, kuna vanaema oli tädiga Rimmi läinud. Heehe, lõpuks nad jõudsid.. ma vajusin kohe tuppa voodile. Väsimus, väsimus, väsimus. 5 ajal hakkasin linna liikuma, nägin M & R kino juures, ootasime, naersime pedesid, (CAMMOON, 2 tüüpi, oranžid pead, värvilised riided, VIKERKAAREVÄRVI SOKID, peas "äh-kallis-ära-vaata-mind-nii" näod), kassa juures hakkasin üksi naerma. TÄIEGA. :D nagu ma ikka üksi naeran & siis kõik vaatavad & küsivad "STELLA MIS SUL VIGA ON?", läksime sisse, vaatasime filmi. Film oli hea, ROKKSTAARIST rääkis ju siiski. See oli rokk'enn'roll. Mulle sobis. Laule oleks võind pikemalt lasta, head laulud olid raisk. ROKKROKKROKKKKKKKKKKKK I LIKE IT SO MUCHHHHH ärw.
Siis saime tsillida veel Maximas & pilte teha & päiksekaid proovida & mütse proovida & mänguasju näppida & mida veel! Bussisõit oli rahulik, rahvast oli vähe & mõnus tuul käis ka läbi. & nüüd olen ma siis siin. Väsinud, väsinud, väsinud. Vett tahaks ka.. lähengi joon vett veel & magama ära. Homme kell 7 üles, siis laadalele & Tartusse tagasi sünnalelee :) & ärge mõelge, et see sünna mul venib jälle mitmepäevaseks, nagu need asjad mul seal läinud on või kui nemad on käinud Otepääl, et ma olen mitu päeva kuskil ära (eriti kui mul veel üks ammune reede kooli jõudmata jäi:D:D kuna jah.. juhtus), siis ei. Mitte veel ei juhtu nii, niiet homme siis kirjutab eks.


MUSITAN,

Stellu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar