esmaspäev, 9. august 2010

ei pea lugema seda

Ma mõtlesin, et teen siia raamatute nimekirja, mida ma lugenud olen, sest muidu mul lähevad kooli ajaks meelest ära.

"Nullpunkt" - Margus Karu - see raamat lihtsalt jääb meelde. Davaika jamaica :)
"Igavesti Printsess" Printsessi päevikud X - Meg Cabot - (huvitav kas 11.nes osa ka tuleb? :):O)
"Kirjaklambritest vöö" - Mare Sabolotny - (rääkis tüdrukust, kes lõpetas oma elu, kuna tal oli HIV, sai selle vägistamise tagajärjel. Leppis sellega, kuid varjas kõigi eest. Lõpuks tappis end ära)
"Sefiirist loss" - Ketlin Priilinn - (see oli see geideromaan, lõppes ka surmaga.)
"Tiivad varvaste vahel" - Tuija Lehtinen - ei viitsinud lõpuni lugeda, kuna mulle ei meeldinud absull see kirjapanekuviis.
"2 grammi hämaruseni" - Diana Leesalu - (rääkis tüdrukust, kes kaotas autoõnnetuses oma 4 pereliiget, alles jäid talle 2 poolvenda & kasuvend, kellesse ta armunud oli. Tema edasisest elust, kui ta hakkas ainult jooma & kanepit suitsetama. Lõpetas vanglas, kuna jäi vahele suure koguse amfetamiiniga. No selles raamatus midagi positiivset ei olnud, aga hea oli)
"Otsetee paradiisi" - Allan Keian - algus ei meeldinud, aga btw.. rääkis tüdrukust, kes tõmmati suht kohe raamatu alguses läbi, siis ta pakkis oma asjad, sõitis Tallinnasse, läks mingi töökuulutuse peale kohvikusse (litsimaja pmts nagu ma aru sain), siis tõmbas mingi tüübiga sealt samal õhtul ära, kuna see pakkus talle narkotsi viimise eest (Milanosse?) raha, siis piff läks lennukiga sinna. Lennukis kohtas järgmist kupeldajat & läks tollega siis hoopis "modellitööd" tegema. Lõpetas õhtu litsilaeval, kust ta suhuvõtmise eest minema sai. Lendas kopteriga alla, jäi ellu. Leidis mingid tüübid, kes ta linna kuhugi viisid, aga nood tahtsid ka teda trukkida & mida iganes! Lemmikutekirja see raamat ei saanud. Osad kohad olid hästi pandud, mehe kirjutatud siiski, aga no.. vaimustust just väga ei tekkinud.

7 raamatut selle kahe kuu jooksul.. no nats rohkemaga. Päris hästi.

aga üldiselt ma ootan neljapäeva. Kurjad plaanid mul selleks :))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar