pühapäev, 15. august 2010

Lõikasin omal juuksed maha! Raudselt hakkan kahetsema.. hetkel veel muidugi mitte, aga kuna mul lihtsalt oli eile selline tuju, siis tegin nii. Täna mul sellist tuju üldse pole.. aga jah.. mu tujud vahelduvadki sama kiiresti, kui tuul vahetab oma puhumissuunda.

krt krt krt, ma unustasin ära, et mul sai eile tääpselt aasta oma musiga!!! ma nagu alles tegin ta.. täitsa lõpp. :)

12 kommentaari:

  1. Kui sa mustaks värvid, siis seda sa ei kahetse elusees, usu mind.

    VastaKustuta
  2. Oh mind ja, ma ei jäta enne kui sa näed välja nagu mopeediga tehtud tume jutt asfaldi peal.

    VastaKustuta
  3. ära ähvarda seal teisel pool soome lahte midagi :D sa ei saaaaaa!!!

    VastaKustuta
  4. Ükskord koju tulen siis löön korra majja, sa krt oled ulakusi hakanud sealpool tegema ja ei kuula sõna üldse :D

    VastaKustuta
  5. sa tead, mis ma sulle ütlen : WE :D

    VastaKustuta
  6. Sa tead, mis ma sinuga teen... kui tagasi tulen :D

    VastaKustuta
  7. sa ju tead, et ma ei karda sind nänänänäääää :)) aga proovi aint rsk :D

    VastaKustuta
  8. Kurp lugu küll siis ju :D

    VastaKustuta
  9. sinul vblla jah, ma aint rõõmustan :D

    VastaKustuta