teisipäev, 3. august 2010

Kssssa ' le

Tahtsid, et ma midagi ägedat kirjutaks. Kas ma pole vähemalt poole aasta pikkuse blogimise peale midagi ägedat siiamaani suutnud kirjutada? :D Tegelikult ma tean küll, mida sa mõtled "ägeda" all.
Äge ongi ju see, kui me istume matatunnis, kus mina mängin numbrimängu & sina vaatad korraks minu poole & küsid: "jälle ei tee kaasa v?" :D
Või kui Ever kiidab sind, et sa oled tubli, püüdlik & soovib, et mina kui su pinginaaber eeskuju võtaks & kui ma siis nina numbrimängust korraks üles tõstan & üllatunult "Noooo midaaa" talle vastan.
Ilmselgelt on äge ka see, et kui ma midagi hakkan kobisema, siis ei pea ma seda üksinda tegema & vastupidi. Alati tuled sa mulle appi & nii me teemegi neid tunde oma hea mölisemisoskusega vaid paremaks.
Pmts.. me ainult mölisemegi.
S: "Sul mata tehtud vä?" K: "No midagi on, aga mõnda ei osanud." Kunagi pole täielikult ju tehtud. :D Või kes need kogu aeg karjuvad talle "MEIL POLE KORRAPIDAJAT", kui tal jälle tahvel vajab pesemist :D
Äge on ka see, kuidas sa naerad, kui mina kunstiajaloos jällegi numbrimängu mängin & õpiku vahelt lehti otsin, et imiteerida kirjutamist & siis saan õiendada, et olen ülbe tütarlaps. Aga see juhtub siis, kui meil vaja rääkida on. & no.. tavaliselt ju on vaja rääkida. Ilmselgelt tegime selles esmaspäeva 1. tunnis kõikide järgnevate tundide kodutööd ka ära.
Jeah.. meie paksperse naljad on ka noo... nii HEAD. Aasta veel & jälle me ootame 3ndal korrusel juba 5 minutit hilinevat paksperset kuskil treppide juures. Siis karjume mõlemad "paksperse tuleeeb" & jookseme klassiukse juurde, nagu viisakad eksju.

No pmts.. ma enivei ei jõua siia ju kõike ära kirjutada, sest noo see, mis traagilisi asju me koolis oleme läbi elanud & mille kõigega hakkama saanud, appikene! See pole naljaasi & seda kõike on ju niiiiiiiii-iiii-iiii palju, et naerda ka pmts ära ei jõua ju.

Ilmselgelt meeldib mulle olla sinu elav ÕS, kes ikka alati ütleb, kuidas õige on, kui juhtub millegipärast, et sa ise ei tea :) Alati.

Lõpuni koos välja, mis? :D Oii.. me oleme kõvad tegijad, rsk. Nagu päris ausalt. Ühelgi õpsil endale sitasti öelda ei lase & suudame alati neile sama vastikut käitumist vastu teha, nagu nemad meile. Mina sinu & sina minu eest (Y) Meil koostöö klapib. & kui kunagi selle hullumajaga hüvasti jätame, siis paneme koolimütsid ka koos põlema, eks? :)

A Kaisa, sa kuulsid mis mu vanaisaga seal Teises maailmasõjas juhtus? Ei kuulnudki? Kas ma polegi rääkinud veel? Aa.. ma siis räägin.. Noh.. minu vanaisa.. bläääbläääbläääääääääää

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar