kolmapäev, 4. august 2010

"Kui mul tuju hea, siis jalgu trambin ma.."

Käisin tegin ID-kaardi pildid ära. Ma loooooooodan, et see tuli vaadatav pilt, kuna ma pole ju väga fotogeeniline. & see vend käskis mul lõua jumala üles ajada, raudselt tuleb pilt välja a'la tra-mis-passid-ä näoga :D RAUDSELT. Tahaks üht pilti sellist, et oleks ikka normaalne näidata seda, kui vaja on, no. :D & SIIS SAAB JU KLUPPI MINNA : )) niiiii vinge. Homme lähen Valka, siis saan selle ID-kaardi ära ka teha & siis on vaja vaid oodata, et saaks kätte selle. No & Maarjat näeb ka siis ju. & homme enam ma netti ei jõuagi.. siis reedel lähme hommikul Antslasse Hauka Laadale, õhtul Tartusse (kuhu ma siis ilmselt jään, et kinno minna R & M'iga), õhtul bussiga Otepääle & laupäeval uuesti Tartusse sünnale. 3 lennus päeva suht, aga nii mulle meeldibki!

Täna terve päev täielik leboländ olnud.


2 kommentaari:

  1. Lennus meeldib mulle ka olla :)
    Aga täiega täiega ilus pilt on!

    VastaKustuta
  2. yeaap, kiire eluviis on (Y)

    tänks tips :)

    VastaKustuta