laupäev, 7. august 2010

jälle väss #1

No jõudsin koju & ma olen jälle nii faking väsinud. Viimased kolm päeva on nii varakult alanud & hilja lõppenud. Nagu koolipäevad. Praegu on küll samasugune olek, nagu oleks olnud 8 tundi koolis, peale seda draamaklassis käinud & paar tundi muid asju teinud. Oeh. Homme on õnneks puhkepäev mul. Magan kaua (no vast 9-10ni) & siis loen raamatut kindlasti (mul juba teine raamat läheb selle lühikese ajaga) & homme vast lebotan niisama. Praegu on küll selline tunne, et ma ei viitsi mitte sittagi liigutada. Õnneks pole vajadust ka praegu.

MM.. aga täna laadal oli raffast sittaks. Mõtlesin küll, et hommik & blaablaa, aga tuttavaid oli seal ka rämedalt. Kohe suht alguses jalutas mulle üks jobu vastu. Ise mõtlesin, et vapsjee äge. Pärast nägin teist korda ka, aga tavaliselt on mul komme mitte välja teha & alati kõrvale vahtida :D Ja no ilm oli ka juba niii faking tappev, et ma enam ei suutnud lõpuks & läksin autosse oma raamatut lugema. Tartus oli juba veits parem, kuna seal pritsiti mind kohe murukastjaga?? märjaks. Hea märg oli olla. Aga noo.. kõndida ma nagu jalanõudega hetkel üldse ei saa. Paljajalu on hetkel sõna otseses mõttes kõige valutum. Eile hõõrusid mul kingad mõlemad jalad umbes 7mest kohast ära, niiet palju õnne mulle. & see fakk teeb nii palju haiget ka, et täitsa lõpp.

Vahel on ikka hea.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar