pühapäev, 22. august 2010

heyyyy yaaaah

No hellõuuuu, keda ammu pole näinud.

Reedene päev oli mul jumalast vinge. Kardiga oli jälle nii vinge sõita.. Viimane sõit oli kõige parem/ägedam/rängem/ohtlikum/põnevam. Rajal oli vist kolm meest mu arust & üks naine peale minu. Ma olin viimase ringini esimene.. siis sai üks kutt minu tagant ette, aga see oli ka kuna ta sõitis mulle otsa suht.. Tegelikult sõitis ta mulle kergelt sisse mingi 3-4 korda, viimane kord tal õnnestus mööda ka saada rsk. Ma üleüldse pärast imestasin, et ma kummidesse ei pannud, sest külje tõmbas nagu rämedalt kogu aeg ette. Kiirus oli ka suur, aga ma ei saanud kohe kindlasti poisetele alla jääda.. vnh neid mööda lasta. CMON.. Esimene kord ma ehmusin täiega ära, kui ta mulle kurvis tagant sisse pani.. ise lehvitas, kui ma vaatasin teda. & mina, ropu suuga plika, viskasin talle faki kohe püsti. Aga see oli muidugi sõbralik fuck . :) Kui lõpp tuli seisis ta minu ees & mina kasutasin muidugi võimaluse ära & sõitsin TALLE ka tagant sisse.. MUIDUGI meelega, väga hea meelega no :D . Kasutasin oma näitlejaoskust & panin käed näo ette & tegin täiega UPSSSS. Siis tuli see rajapoiss & ütles mulle, et ma järgmine kord pidurit kõvemini vajutaksin. Ma küsisin veel süütu näoga: "Kas see üldse töötab?" HA-HA

Lemmesse jõudsin ma vist alles kell 11 võikunagi nii.. pime oli igastahes juba. Midagi ei näinud nagu. Ilm oli laupäeval ka sitaks hea ma ütlen. Vihma sadas & tuul oli ka niiet, lenda või minema.. ma tahtsin küll, et ära koju tuleksime, aga no ei. KUIDAS MA SAAN MERE ÄÄRES NII MÕELDA PÜHA PEETRUS.. õhtul kell 8 läks ilm ilusaks. ALLLLES sis no. Otsustasin randa raamatut lugema minna. ÕÕõõh.. & see raamat, "Must vares", oli SITAKS hea. & ma ei saanudki seda enne käest, kui õhtul kunagi, kui see mul läbi sai. MARU PLASS noh.


& täna siis koju jõudsin, siis siiamaani maitea kah olen ma misasi. Läbi kui läti raha on liiga hästi öeldud.. See on midagi muud. AAAA.. aga ma tahtsin tegelikult öelda seda ka, et Eestis on ikka FAKING palju ilusaid kohti & mu arust peaks nagu jumalast ausalt käima neis. Tegelt kah noh.


Mu arust palju originaalsem kui kirjutada kividest 2 tähte, pluss märk vahele & süda ümber. :D

& SORRI NOH, ma olen jumalast väsinud, et mitte magama minna, aga ma tean, et seda postitust oli veits imelikum lugeda. Vnh.. mu jutt pole ehk selline, nagu ta muidu on.. :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar