esmaspäev, 23. august 2010

´ (D)Stella la: sa kaevad ka või? sul polegi seda?
Hope: Mida ma kaevan?
(D)Stella la: no seda auku
´ (D)Stella la: milleks labidaid muidu vaja on :D
Hope: Milleks see auk on?
:D
Mis auk? :D

Hope: Seda on vaja? :D
´ (D)Stella la: ot mida?
Hope: Auku
´ (D)Stella la: ma pole veel aru saand :D

*******
Hope: Veiniköögi valisin.
Mille Sa võtsid?
(D)Stella la: a, spa võtsingi, a kustutasin ära
maisaand sittagi aru :D
Hope: Ma tahan ka ära kustutada. :D
´ (D)Stella la: jah, müü maha jah
Hope: Ma ei saa, ma ei oska. :D
´ (D)Stella la: vajuta peale ju
& siis on ju SELL olemas
Hope: Eem, kohe uurin. :D
Hope: Kui ma vajutan peale, siis ta avaneb ju.
´ (D)Stella la: ee
maitea
maimäleta sis :D
kuskil pole sell vä
Hope: Ei, kustutada saaks resycle'ga, aga ma tahan müüa. :D
´ (D)Stella la: aa.. äkki siis ei saagi müüa
Hope: Miks Sa siis said. D:
´ (D)Stella la: äkki maisaanudki.. ehk ikka diliitisin :P
eimäleta enam lissalt
Hope: Ja raisk, oleks ma Su blogi enne lugenud, poleks Sa mingit labidat saanud. :D

farmijutud ülikõvad! (Y) :D:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar