esmaspäev, 30. august 2010

:(

Ma olen ikka veel nii väsinud.. pole vist siiamaani suutnud ära taastuda võivä. Või ma ei tea, mis mul viga on. Homme on veel suvi. & homme mõtlen, et homme on kool. Kuidas sai lihtsalt see kõik niiiiiiiiiikiiresti minna? & maeitea, mis, kui koolis aeg sama kiirsti ei liigu. Homme vist tuleb natukene kooli algust tähistada, aga kindlasti mitte liiga kõvasti, sest 1. peab ju ikka korras olema. Sellel aastal ma üldse loodan, et olen korralikum. Nii koolis kui mujal.. See kooliaasta oli küll kreisi & sai igasuguseid asju tehtud, aga hetkel on mul selline tunne, et mõistus on mul täiega kodus. Et ei mingeid nädala sees joomisi ega midagi. Eks näis, kas see on ainult hetkel või ma suudan vahel ka endale antud lubadusi täita. Õppima tuleks hakata :( Sellel aastal ma keskendun rohkem ainetele, mida ma oskan. Teen rohkem seda, mida ma oskan & mida ma tulevikus teen. Sest kui ma kiiresti pmts ÕSi endale pähe ei õpi, siis ma ülikooli ei saagi. Alati tuleks oma tugevaid külgi arendada & üritada hakkama saada kuidagi ka nõrkadega. & ma loooooooodan, et Kerlil on häid uudiseid nüüd meile. Et asjad oleks nüüd nii, nagu need kevadel olid, nagu ta rääkis. Peab olema, sest muidu pole küll midagi rõõmsat. Oh fak ma ei tohi nii mustalt juba mõelda.. homme ma tean läheb tuju jälle paremaks & esimene september on ka veel rõõmus & mõned päevad on veel ehk elevust, aga esmaspäevast.. Aga ma olen nagu tõsiselt õnnelik, tegelt õnnelik ei ole, vaid see on lihtsalt hea, et matemaatikat nüüd ainult 4 tundi on. 4 korda nädalas pean seda nõida kannatama. 2 nõida üksteisega läbi ei saa ju ehk endasuguseid ei sallita :D Tegelt asi nii hull ei ole, vaid on veel hullem. 3 NÕIDA RSK. Unustasin hetkeks oma paarilise. :D


(D)Stella la Cerveza says:
sul kõik asjad eriti ära sätitud farmis :D
sead, lambad kõik üksteise kõrval :D:D
Hope says:
Jap :D
(D)Stella la Cerveza says:
loomapiinaja.. :D nad ei sa kõndidagi
Hope says:
Nad ei tahagi kõndida. :D
Oled Sa kunagi enda loomi kõndimas näinud? :D
(D)Stella la Cerveza says:
nad vähemalt liigutavad suud rohkem :D:D

pidin kah panema noh.. :D


Äküll, peaasi, et kallal omme hästi läheks :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar