pühapäev, 8. august 2010

äike, päike

Hommikul hea, et Marju mu välja peksis, sest muidu ma polekski täna väljas käinud. Magasingi mingi 9ni, nagu ma arvasin. Nii hea oli olla. Hakkasin "Lastega kodus" vaatama, see meeldib mulle :D Onu Jesse on ju nii kena mees & nad üldse teevad seal ju huumorit. Käisime Marjuga poes, läksime Kaisa juurde & siis käisime jälle Marjuga poes. Koju tulin, siis pidin endale midagi süüa tegema & jälle veendusin, et mingit kokka minust küll never ever ei saa :D Mäkerdasin terve pliidi ära, kuna vesi läks keema & see ajas täiega üle. Thank god, et ma üksi olin kodus. Ema oleks hakkand raudselt midagi kobisema. Alati ikka tal vaja midagi öelda, kui ma millegagi hakkama saan või midagi ära määrin või midagi maha ajan või mida iganes mul alati juhtub :D See olen mina. Muideks, ma olen avastanud, et ma ei suuda ükski kord jäätist nii ära süüa, et ma endale seda peale ei ajaks. PÄRIS AUSALT MA RÄÄGIN. Kobakäpp missugune! Lugesin raamatut ka, suht vähe on veel jäänud. See raamat teeb jube kurvaks. Nii kurb on lugeda, sest selles raamatus mitte midagi head pmts polegi. & siis magasin päeval, nagu ikka. & SIIIIIIIIIS TULI RÄME TORM. traa.. see oli nagu nii kreisi. Vihma tuli mitte nagu oavarrest, vaid kui kuradi pangiga valatult. Tuul oli nii suur & üleüldse ma mõtlesin, et aknad lendavad minema, et katus lendab minema. Puud murdusid & mida iganes. IKKA VÄGA JUBE. Ma jooksin kähku voodi peale & surusin näo patja. Teise padja surusin pähe, et ma võimalikult vähe kuuleks :D no ausalt, see oli niiiiiiiiiiiiiii hirmus, et ma mõtlesin, täiestiiii perseeees. Isegi raamatut ei julgenud lugeda, liigutadagi ei julgenud ma. Jumalast õudne no!! Miks peab olema äike üldse olemas?? Miks no.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar