kolmapäev, 11. august 2010

ai laav te vei ju lai

Mu arust on üks maailma halvim, aga samas nii edukas & armastatud bänd, Black Eyed Peas. Jumalast tihti kuulen mingit lugu, siis mõtlen, et apppii kui sitt laul & vaatan, kes laulab. Nemad. Kuidas neil õnnestub nii halvad laulud nii kuulsaks laulda? Kuidas on keegi üldse nõus nii halvast laulust videot tegema? Või kuidas on keegi üldse nõus nii halba lugu mängima? Sellesmõttes, et praegu on illlllmselgelt kõige popim see Eminemi & Rihanna laul, see on nagu sitaks miljon korda parem, kui BEP laul "Rock your body", mida MTV ikka mängib & teised muusikakanalid & raadiod jne. Ometi nii kuulus laul. Igaüks, kes kuulab seda, mis hetkel popp on (& kurat neid on ju ikka kõvasti, enamus), teab seda laulu. Aga noo.. see on kõige halvem laul ÜLDSE!! Või tegelikult pole ka. See "3 words", kes iganes seda laulab, on sama hull. Mul jäi karp lahti, kui kurat maimäleta kes, pani oma telefonist selle mängima & ohkas: "See on NIIIIII hea laul". Õähhhh.
Eminem on mu arust päris hea. Kõik tema laulud on ju mõtestatud tekstiga. Kena kah & laval on teda päris mõnus vaadata (vähemalt juutuub jätab sellise mulje), aga maisaa aru, miks see Rihanna ennast nii koledaks muutnud on? Objektiivselt öelda, siis tal on ju hea hääl. Hetkel on see täiesti vastuolus tema välimusega. Tal on küll hea hääl & ma saan aru, et ta sai mehe käest peksa, aga.. see soeng??

Üldiselt on mul pohhui. Vahel mõtlen vaid.


See mees teeb igaljuhul kõikidele mainstream-lauljatele silmad ette, olgu siis Rihanna või kes iganes popp on.

MUIDEKS :D Nägin unes, et saingi Noarootsi Gümnaasiumisse. Et läksin sinna kohale & siis mulle vaatasid vastu kaks hämarat tüüpi, aga kui suu lahti tegid, siis olid jumalast sõbralikud. Küsisin nende käest, et kus siin ühikas on & nad näitasid ilgelt räääääämas maja.. Mul oli nagu UAU. :D & rohkem ma ei mäleta.
Ah persse, ma ei tohi selle Noarootsi peale enam mõelda.. kui EI, siis ei.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar