laupäev, 17. juuli 2010

väss #1

Nagu päris tõsiselt, ma olen täiesti läbi, aga ma tahan siia ikka täna ära kirjutada. Eile jõudsin viisaka hilinemisega "tööle". Algus oli rahulik, kõik oli tore, siis tuli meie juurde meie isiklik turva, siis tuli rajaturva. Rahvas ka liikus ikka, küll autodega & millega iganes (pileteid müüsime siiski vaid 4?, sest õigel fännil on ikka ammmmmmmu eelmüügist rallipass olemas). Vähemalt sai targutada, a'la "kõndige palun tee ääres" (ilmselgelt tulid siis kaks meest, kellele ma seda ütlesin, üks võttis mult selja tagant kätest kinni & pani mulle rusika vastu selga, et näidata, kuidas kunagi mõõdeti vahesid midaiganes :D päris mõnus oli)& nagu ma arvasin, siis oli mõni ülbik ka, aga need ei jäänudki meelde, kuna enamus olid kõik sõbralikud & arusaajad. Päris normaalne päev oli, sest ikka oli ju huvitav kuulata, kuidas rajaturva meile rääkis seadustest, politseiniku elust & SOOVITAS MEIL KINDLASTI POLITSEINIKUKS ÕPPIDA :D Nalja kah! Ralli iseenesest oli äge, nägime ainult vabasõitu. Sel hetkel, kui Märtin tuli ma just pilti ei teinud, eelnevalt kogu aeg tegin, aga siis viskas üle & mõtlesin, et ahh.. Märtinit ei tule veel. jee ta ei tulnud :D



Õhtul läksime Valgjärvele, siis käisime kergelt eksursioonil (olin ju siiski 1. korda seal). Magama saime alles kell 3, kuna rannas käis räme möll, siis oli vaja ka ikka minna. Päris edukas käik oli, saime uusi tuttavaid. :D Aga noh, kuna nad olid Tallinnast, siis jah.. had a very nice time. Vähemalt meeldisid ühele suht korras olekus kutile mu ütlemised, mis talle nalja tegid, (no jee :D) & ilmselgelt sai jälle tõestatud enda tarkust. (Y)


Hommik oli siiski kerge, päris reibas ma ütleks, aga mul oli küll sitt olla, siiani nagu on imelik & ma kardan, et õlust. Ilmselt harjumatus seda juua & no raisk, see kogus oli nagu sitaks väike, a ei tea. AGA SEE TÄNANE PÄEV.. see oli JUBE. 8 tundi tõsiselt kõrbesime nagu pelmeenid pannil. Raffas käis & oli & sai kamandada & sai juhatada & sai jutustada & sai passe kontrollida. Mõni kutsus sauna, mõni lihtsalt endaga kaasa, mõni küsis, mis ma õhtul teen & mõni küsis, mida ma üldse siis passin siin, kui ma katsete aegu ei teadnud & kui ma ei teadnud, kus, mis tee lahti/kinni on. Mõnel inimesel oli küll raske aru saada, et ma ei pidanudki selliseid asju teadma, kugi oleks olnud hea küll, sest tihti pidin ma ütlema, et ma nagu tõesti ei ole kaardilugeja. & 8 tundi möödus vapustavalt ilusas kohas, ümberringi olid lambalaudad, kaalukoda & siis puidufirma hooned. Selline tunne oli tõesti, nagu oleks täiega MAAL, väljaspool tsivilisatsiooni, kuna isegi need sitaste persetega lambad tsillisid jumala omapäi. Käisid majast sisse-välja & leidsid siis aega ka meie lähedale haisema & mägisema tulla. Igastahes, mul pole kõik huvitav kindlasti siin veel kirjas, aga seda tegevust oli ikkagi palju ka 2 päeva peale kokku & tänu 4jale tunnile magamisele, ma täna küll enam peole ei jõua. Tahaks praegu juba magama.
BTW, kes ütles, et lobisemise eest palka ei saa? Totaalselt saime ju! Muud nagu tegema ei pidanudki, kui suhtlema, suhtlema. Nii käte kui jalgadega, nii vene, läti kui ka leedu keeles. juhhaidii :D Haaa, & ma lootsin, et tuleb veel natsa ülbemaid inimesi (mõningad olid ka, ei kurda), oleks tahtnud rohkem möliseda. Maru põkk oli olla, eriti kui ma tean, et turva seisab mu selja taga :D AHJAAAA, täna ei olnud meil mingeid turvasid!!! 2 turvat pidi tulema meid turvama & HUI! Veits sitem oli olla küll, kuna turvasid kardetakse siiski rohkem & võetakse ikka mitumitu astet oma ülbust maha, aga no raisk. Sain hakkama ise ka, päris mõnus oli isegi vastu neile karmimalt panna (meenutaks siinkohal meile eile räägitud juttu, mida see wannabe politsenik meile rääkis, et tuleb olla RAHULIK, ei tohi anda mingit põhjust halvasti ütlemiseks, ole sõbralik & kena & naerata & näita säärt & .. mitte päris, aga pmts)
Sellest tööst jääb mulle küll meelde, et tööl ma käisin, aga midagi seal ei teinud. Tegelikult, kokkuvõttes oli good time.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar