kolmapäev, 14. juuli 2010

(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

Niivinge, saime täna rallipiletid & möllud kätte & reedel läheb karmiks tööks. Mulle meeldib eriti RALLY ESTONIA oranž vest (Y)!! NIIII VINGE NOH. Saan olla ka veits tähtsam inimene vahepeal, eriti kui mu kõrval seisab mingi turva ka, siis on ikka maru plass. Aga ühte asja ma ka enne mõtlesin, et.. kui tulevad nt veits joonud inimesed, siis maimõtle seda, et hakkavad seal mölisema midaiganes, mitte sellesmõttes, aga lihtsalt kuidagi ülbelt rääkida vms.. sest mul tuli just meelde see, kuidas ma ise jaanipäeval seal piletimuti & mingi turvaga plärtsusin. Täiesti ilma põhjuseta, niiet ma olen kindel/kardan, et ma saan ka nii veits teistelt :D See pohhui iseenesest jah.. a ma lihtsalt jäin mõtlema, et huvitav jaaa.. & iseenesest on kahju ka sellest, et ma ei tea neid kuulsaid rallisõitjaid nagu absull (no peale Märtini ofc), aga kõik teised sõitjad.. et kui mõnda peaks nägema, siis aru küll ju ei saaks, kui suure staariga kokku juhtun :D 2. päeval peame Valgjärvel olema, seega telgime reede öösel Riinuga ta maja juures telgis. Laupäeval loodan pidu ka.

Igastahes ma loooooooooodan, et need 2 päeva on lõbusad & huvitavad & et oleks palju ägedaid inimesi!

& PALUN, PALUN, PALUN, kuumus, kao ära!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar