reede, 9. juuli 2010

musid,

Uskumatult kiiresti on tiksunud 10. juuni juba kätte (täna on 9. jaaa ma tean, aga pmts juba 10.) Järgmisel nädalal tuleb see oodatud kuuuuuumalaine, ühesõnaga mina mõtlesin ära keldrisse elama minna, aga ma ei saa, raaaisk. 4 päeva seitsmest juba paika pandud, niiet dream on. :) & eile mõtlesime matkale minna, ülihea mõte mu arust :) Plaan oli selline, et lähme hästi, hästi kaugele põllule & võtame palju juua kaasa, et end täis juua, & siis hommikul oleks kõigil "wtf, kuhu me ennast joonud oleme" ehk et eksitaks ennast ära :D Kõlab nagu plaan võimis? Midagi me igastahes plaanime siiski ette võtta, sest suvi on liiga lühike, et terve see aeg ainult enda tuhvleid vahtida. Ratastega pidime Tartu ka minema.. jah.. imeliselt head plaanid tulevad öösel. Kusjuures eile oligi nii, et ma jumala imestasin, kui kella vaatasin.. kell oli pool 3 juba & ma mõtlesin, WTF. Msnis oli veel nagu rahvast täiesti normaalselt, mõni käis duši all veel & mingit väsimust ka polnud :D Minu puhul see veider, no PIGEM olen ikka "hommikuinimene" & lähen õhtuti vara magama. No sitta sellega aga jah, pool 3 öösel pesema küll ei läheks ju? Maru plass.

Cmoon, ma ei lähe ju Maiko & Rasmusega telkima, 3kesi, keegi tulla ei taha? :D

Mul nagu eile & täna aind üks laul replay'nud 24/7 & sõnad selged (Alice in Wonderland soundtrack ;))
"When i wake up, the dream isn't done. I wanna see your face & know i made it home. If nothing is true, what more can i do? I am still painting flowers for you" - sitaks kõva lugu. (MUIDEKS PRAEGU kui ma kirjutasin inglise keeles, siis see blogi ei vedanud mulle neid punaseid lainelisi jooni alla, nagu ta teeb seda siis, kui eesti keeles kirjutan. Seda ma mõtlesin, et miks ta IGA SÕNA alla nagu lained teeb. :D:D nüüüd siis finally taipasin, jehhuu)

& mul on nii hea meel, et Tairil & Helenil hästi läheb seal etenduses. Said osad kätte & need pole üldse mitte väikesed :) Tairi ütles, et tal V. Tääriga sama muusikamaitse (Y) :D Igaljuhul jah.. ma olen rõõmus, et neil seal nii hästi läheb & ma kujutan ette, kui rõõmus ma veel siis oleks, kui oleksin ise ka saanud minna. Ma juba nii tahaksin minna nende esikale & seal lilli neile anda. See on lihtsalt niihea tunne, kui oled esikaga maha saanud & kui tuuakse veel lilli ka. See on super, kirjeldamatu. Oled lava taga & oled uhke enda & teiste üle. Oled rõõmus, et suutsid publiku oma repliikidega naerma ajada, nad plaksutama panna. Kõik need kommentaarid/kiidusõnad, mis pärast veel tulevad. Mina sellest paremat ei tea. & ma ei saa aru inimestest, kes arvavad, et seda tehakse tähelepanuvajadusest. Tähelepanu pole see, mis kutsub, vaid armastus teatri vastu! ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar