teisipäev, 6. juuli 2010

Mis on su suurim unistus?
Olla kunagi elu24.ee's. Kuulsaks tahaks rämedalt saada, ma olen juba nii palju ju oma autogrammi harjutanud (tõestus on ajalootv kaantel). Tegelikult tahaks, et minust kunagi ikka asja saaks. ;)
Oled sa kunagi söönud rasvakriiti?
omggomgggomgg.. EI
Kas sul on midagi roosat meetri kaugusel?
Jah.
Kuna sa viimati linnast väljas käisid?
Eile.
Kellega sa viimati rääkisid MSN'is?
Hope'iga.
Mida sa praegu kannad?
Küll sa oled uudishimulik..
Naudid sa auto pesemist?
Ei??
Viimane asi, mida sa sõid?
Sidrun. njämmm
Kas sa oled viimase nädala jooksul ostnud mõne riideeseme?
Vist mitte, tänan küsimast.
Kuna sa viimati jooksid?
Päris tihti jooksen kokku..
Millist spordiüritust sa viimati vaatasid?
Ikka jalkat. (laivis)
Unistuste puhkusesiht?
SUMMER BAY!! SUMMER BAY!! SUMMER BAY!!
Hullim kahjustus sinu kehal?
Ise sa oled hullim. :D krt, tegelikult arm põsel. (pole eriti märgatav, thnk god)
Igatsed sa kedagi hetkel?
Jah, jah, jah, JAHHHHH.
Kui sul oleks supervõime, siis milline?
Vahest tahaks asju ette näha, et neid ära hoida.
Mis täna teed?
A mis sa ise teed täna ää?
Kas sa oled kunagi laagris käinud?
Jah & õnneks päris mitmes & need on olnud VÄGA head. :))
Oled sa eeskujulik õpilane?
Ilmselgelt annan ma eeskuju, et õpetajatel ei tohi lasta endale pähe istuda & kuidas õpetajatele vastu möliseda, kui nad endast liiga hästi hakkavad arvama & liiga palju mölisema (mata) või kui nad on liiga lollid & unelevad (kunstiajalugu) :D.
Mida sa tulevikust teada tahaksid?
Tahaksin teada, kas mu sisetunne valetab.
Kas kannad hetkel mõnda parfüümi?
Vist ei. Vist ja.
Kes su parim sõber on?
Ma ei lahterda oma sõpru. ;)
Mida sa kuulad hetkel?
My Chemical Romance'i "Welcome to the Black Parade" - sitaks kõva lugu.
Viimane kord, kui sa nägid politseid?
Eile.
Oled kunagi joonud limonaadi kõrrega?
Ei.. never :D
Mida sa tegid eile kell 12.00?
"Nullpunkti" lugesin (Y)
Milline on hetkel ilm?
VASTIK. Kuum & päikeseline.
Mida sa viimati unes nägid?
Et ma ei suutnud midagi teha.. abitust iseendas.
Oled sa kunagi kodutule raha andnud?
JAH!
Eelistad raha või armastust?
Armastust!!
Oled sa millestki hetkel sõltuvuses?
Jah.
On su kohta levinud kõlakaid?
Looooomulikult.
Oled enda arvates ghetto?
Rängalt!
Kui sa ärkad, siis mis on esimene asi, millele mõtled?
"Mis ilm täna väljas on.." & kooliajal mõtlen, mis esimene tund on & kui palju kodutöid ma pean koolis maha tegema & mitmeks tööks õppima.
Ütle midagi närvidele käivat?
Sääksed & tšämblased.
Kes on su kuumim õpetaja?
Lennart Kohala!
Oled sa kunagi nuusutanud koera?
Jaa, aga rohkem nuusutan raamatuid.
Oled sa kunagi keeldunud midagi tegemast, mida kästi teha pudelikeerutamises?
Ooo jaa.. :D
Nimeta midagi, mis on alati su mõttes?
Sõbrad.
Oled sa kunagi kutsunud õpetajat emmeks?
Päris olengi :D
Tead sa kedagi, kelle nimi on Helen?
Jaaajaa, päris mitut.
Mida sa hetkel kõige rohkem tahad?
Paadiga kalale & et see pisike ämblik laua pealt jeed tõmbaks!
On sind keegi värdjaks kutsunud?
Iga päev.
Pead sa päevikut?
Kunagi pidasin, aga see on liiga titelik nüüd minu jaoks. Blogi on etem ;)
Mis on su moto?
Ole kas kõva tegija või täielik luuser! Vahepealset varianti ma ei armasta enda puhul. & viimasel ajal olen endale korrutama hakanud, et kõik, mis juhtub, juhtub põhjusega.
Kus sa oled 10 aasta pärast?
Ma loodan, et olen siis juba tubli ajakirjanik &/või professionaalne näitleja, aga on ka väga võimalik, et leian end koolist eesti keele õpetajana.. Loodetavasti rahul ükskõik siis mis..
Kui sa vaatasid täna end peeglist, mis oli esimene asi, millele sa mõtlesid?
Et mu nägu polegi enam punane, juhhhei.
Mis riimub sõnaga aken?
sake(n)
Kes ütles sulle viimati, et ta armastab sind?
hehh.. jälle see "ma armastan sind" värk :D
Mis kingasuurust sa kannad?
38
Kas kasutad liiga palju msni smaile?
Nii palju kasutan, et saaksin oma emotsioone siiski välja näidata.
Nimeta 3 lehekülge, mida igapäevaselt kasutad?
orks, feisbuk & minu auhauhh :)))
Kas sa kannad palju pusasid?
Kunagi 24/7, aga nüüd olen vist maha rahunenud.
Oled sa arg, vaikne võõras seltskonnas?
Mitte väga.
Kas sa kahetsed midagi minevikust?
Kahetsen!
Kas sa arvad, et oskad laulda?
Ei ma ei arva, et ma seda oskaksin.
Mis on su lemmik vastassoo nimi?
Mulle meeldib Raven. Ma arvasin, et see on tüdrukunimi, kuid leidsin sellise nimega poisi. Maru jama :( (muideks kõik nö lemmikasjad kirjutatakse KOKKU)
Kui sa peaksid praegu ühe ameti valima, mille sa valiksid?
Teada värk, mida ma valiksin.

btw, ma sain oma needid kätte!! :)
üks neist on selline

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar