laupäev, 31. juuli 2010

...

Eile - hommikul nägin Ivarit, kellega ma Konsumi juurde pingi peale juttu jäin ajama. Rääkisime just ühikast & sellest, kuidas ilmselt ta enam kooli jõudma ei hakka (load + auto= party every night in Tartu ju), & siis sel hetkel kõndis eemal Maret. Siis lehvasime talle & tuli rääkima meie juurde. Rääkisime siis edasi veits ühikast & lõpuks ütles, et ta peab pediküüri tagasi minema. Hea beib on ta, mis sest, et 60+ :D Siis ma jätsin Ivari üksinda & panime linnast ajama & läksime ära ujuma. Oooh.. see vesi oli ebareaalne. NII ILUS. Vesi oli ilus no, tõesti. Siis millalgi oli kerge uni, võinoh, mis kerge.. poole kolmest poole kuueni (Y) Õhtul oli mul vist suve esimene grill vä.. a ei olnud ka, kolmas. Pärast seda läksime rattaga sõitma & no nahhui, mingi nähvits tahtis rämedalt säärde hüpata. Ma mõtlesin, et kaks varianti. Ma kas jään seisma või panen täiega edasi. K karjus mulle eest: "Sõida, Stella, SÕIDA" Ma alguses lasin hoo maha & kui see nässu ikka oma hambaid mulle näitas, siis hakkasin ikka hirmust edasi väntama. :D Seekord pääsesin!
Pärast kui sõidetud saime, mängisime sulgpalli & siis tulid poisid ka & siis mängisime veel & veel & veel.. & vahepeal ei suutnud üldse mängida, kuna mõnele on ikka antud ju huumoriannet. :)



Täna - Pole vahet, mida ma tegin. AGA ma nägin täna bussis seda poissi, kelle kõrval ma olümpiaadil istusin. Kokkusattumus hea! & nüüd kodus olles, vaatasin ühel pilte orksis.. & no MIDA! Pildil oli üks poiss, keda ma tean. & ma ei saa aru, kuidas see inimene TEDA teab. MAAILM ON VÄIKE, või noh.. EESTI.

Kas või üks armas vestlus armsa inimesega võib teha õnnelikuks & panna mõtlema, et maailm ei olegi kõige hullem koht, kus elada & et see, mis on halvasti.. siis kas sellepärast peaks nii palju põdema?


Täna on 31. juuli, sellesmõttes, et homme on 1. august.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar