teisipäev, 6. juuli 2010

cmooooooooooon

Sattusin reidi avalehele & seal olid siis kasutajate päevikud. "Populaaaaaarsed päevikud" Nende alla kuuluvad siis 12-13aastaste tiinekate järjejutud. Ma mõtlesin, et iseenesest võiks ju lugeda, aga nende pealkirjad on juba nii lamedad, et väga ikka ei kutsu küll. Eriti kui on pealkiri mingi "Love story", "Kalli", "Elu, mida tahaksid paljud endale" :D Täiesti haige! Aga mind ajab see niiiiiiiiii naerma noo :D Kurat, nii haledad pealkirjad neil. Ma usun, et kui need kunagi mitumitu head aastat vanemad on, siis nad saavad ise ka aru, mis jura see kõik kokku kirjutatud on. Aga noo, samas ei tohiks halba öelda, kuna reidirahvas loeb seda & jätavad kommentaare "SUPER!!" või "Tahaks juba uuut" No cammmooooooooooooooooooon! & nende juttude sisud on ka ülikõvad, täiesti sisutühjad & nii tiinekad, et kohe aru saada kui vana laps selle kirjutanud on. Vaevalt et kui jutt on mingist 13-aastasest & tema laaavstoorist, siis on see hea. Aga eks sellevanused elavadki kõike niiiii rämedalt üle & arvavad, et kui nad oma "poisiga" tülli lähevad, on elu läbi. Tõepoolest, maru kogemused kirjutamiseks. Kurat see tuli nii kade & vihane jutt, aga ma kirjutasin seda sellepärast, et ma ise olen ka see "äge" olnud. Mulle ka öeldi, et OHHHHHHH, NIII HEA, SUPER, UUT OSA jnejne.. Ma olin muidugi ise jumala rahul. & nüüüüüd ma tean, kui HALE ma olin & ma näen nende juttudes samamoodi ennast. Nagu "kõva" kirjanikku, aga iseenesest.. see arendab sitaks. Ma alustasin toda juttu hoopis teise sõnavaraga, mõttega midaiganes & kui ma tolle jura ära lõpetasin, oli see nagu hoopis kellegi teise poolt kirjutatud. Arengut OLI näha. (see kõik oli ma arvan, et u 3 aastat tagasi) & kui ma nüüd enda kirjalikele võimetele mõtlen siis.. Tegelikult ma ei taha sellest väga rääkida, et ma kirjutan luuletusi või midagi, kuna mul on mark & enda loodud asjad ei rahulda mind kunagi, aga ups. Ma just rääksingi selle välja, mida ma olen siiani varjanud. (täispeaga olen ühele inimesele sellest rääkinud, kuna ta minuga samasugune & siis kipuvad sõnad suust hästi välja tulema, vahest ka kahjuks. Aa.. & seda juttu ma poleks siia eluski kirjutanud, kui mu bloog veel avalik oleks. See oleks mulle tõeliselt piinlik, sest massiinimestel on ju arvamus, et sellised loomeinimesed on veidrikud & imelikud) Rohkem ma sellest ei tahaks rääkida :D Aga nii palju võin öelda, et mõtteta ma midagi ei tee (blogi ei käi selle alla, siin on mõttetusi sitaks :D) & kõik, mis ma teen, tuleb minu mõtetest, minu ümber toimuvast & inimestest, nende (minu) tundmistest, tujust, hingest. (ah kurat, siinkohal tuli mulle meelde, et ma ju saatsin Kerlile ka oma luuletusi, kuna me pidime kirjutama, aga minul olid need juba olemas & ta ütles, et tahab neid kasutada & et need ON head) Ma ise ei ütle, et ohh.. need on head. Need on lihtsalt minu kirjapadnud mõtted. Muud erilist midagi ;) & teema pealt on need maru sünged & sügava mõttega, mis ei tähenda, et olen pidevalt masenduses, aga.. sellised lihtsalt sobivad mulle.

Sorryy sellise reostuse eest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar