neljapäev, 29. juuli 2010

ääärraaarrrrrwwwww

Täiesti lõpp, ma olen nagu väike laps. Ma niiii kardan äikest. Täna jälle oli & ma mõtlesin, et ma lähen ausalt voodi alla ära. No ma ei läinud, aga siis läksin voodi peale & surusin padja omale näkku, et ma ei näeks, kuidas välk sähvib. Klappe ma ei julgenud pähe panna, kes teab.. ehk liigub äike mööda selliseid juhtmied ka? Kõige õudsam on välku näha.. & muidugi see mürin teeb ka parajalt rõvedat häält, aga iga kord, kui jälle just müristab, siis ma tuletan endale ikka meelde sõnu, mis mulle öeldi, et "ainult välku tuleb karta" Mürin on siis lihtsalt nagu järelpauk, aga faking kõva. (läks liiga vasakule see lause?)

BTW. Mul tuli vist üleeile see mõte, et võiks peo teha. Selles mõttes, et ma teadsin, et Maarja & Risto tahavad Valgjärvele minna augustis & kuna Ivaril on ka 8.ndal sünnipäev, siis ma ütlesin neile, et dvj.. teeme peo siis. & need asjad/värgid said aetud pmts ühe õhtuga (no eile ma rääkisin Ivarile, sest teda polnud varem msnist kätte saada & talle ka sobis, pidigi sobima nkn :D, siis said asjad korda) Ma veel pärast mõtlesin, et no täiesti lõpp.. nii kiiresti sai pidu korraldatud & kõigile nagu sobis ka.. Maru plass (Y)
Ütlesin Ivarile, et näe vaata, kui hea sõber ma talle ikka olen.. muretsen selle eest, et ta saaks ikkagi meiega oma sünnipäeva pidada jne.. & tema vastas, et nõia kohta päris hästi :D:D IRW NO :D Pole ikka veel sellest hommikuprogrammis öeldud lausest üle saanud, a fakk, miks ta peab MULLE alati nii ütlema? :D Yeah, nii tänulik ta oligi. A & küsis, et kas ma loitsusin midagi kokku, et sellisele mõttele tulin või mida :D Yeah, nii tänulik ta oligi. :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar