pühapäev, 27. juuni 2010

What happened to youuuuuu : O

Just jõudsin Armuallika metsast. Tagasi saime autoga, niiet vedas! Igastahes saime siis kell 12 Otika ees kokku & hakkasime oma "Ma armastan sind" & "Ma vihkan sind" asjadega pihta. Pidime ütlema neid kuulsaid kolme sõna, ehk siis MA ARMASTAN SIND erinevalt & seal, kus pähe lööb. Neidi näiteks karjus Maxima ees "JA LJUBJLUU TEBJAA" & see oli eriti lukzvärk. Mina pidin ütlema seda varestele. Kõndisin nende poole & karjusin, et ma neid armastan, & nad lendasid muidugi minema. Isegi vareste käest saan üle! Lõpuks kunagi hakkasime siis metsa poole minema & et tee peal igav ei oleks, ütlesid mõningad meist suvalistele inimestele jällegi neid kolme sõna. Mulle meeldis kõrvaltvaatajana inimsete reaktsioone näha.
"Väga tore jah.."
"Nüüd said higiseks." (kui T kallistas ka)
& need venelased ei saanud muidugi üldse aru, mida te neile ütlesite, a pole ullu. Elu ongi mõistatus.
Metsas alustasime häälte lahti karjumisega. & kõigepealt tegime erinevaid näoilmeid kaamerasse. (ma ei tea miks, aga mul ei olnud ühtki ideed). Siis tegime edasi horrorit & mina pidin jooksma & karjuma. KURAT. See on nagu täiega mõnus! Muidugi nii, et keegi sind taga ei aja. KURADI HEA MA ÜTLEN!
Siis ma pidin veeeeel karjuma, kuna öeldi, et ma oskan hästi karjuda. Niisiis mina pmts karjusingi ainult. Hästi tuli välja jah ma usun :D Enda näoilmet väga nagu näha ei tahaks. :D Kui video kokku saab, siis lingin siia ka. CAN'T WAIT :)
a.. silmameik on ka mul üpris kõva & juukselakilõhn teeb mind juba uimaseks :D

Varsti siis juba Maaža poole :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar