kolmapäev, 16. juuni 2010

Teen ühe korraliku postituse, olles Tallinnas, täie mõistuse juures ja mitte ühtegi haigust põdevana. Niisiis, on täna imeline päev! Ärkasin võimsa linnulaulu peale ülesse ja mida mu silmad nägid! Õues sirab kollane sinitaevasilm. Kiired paitasid nii hellalt mu sassis juukseid ja ma tundsin kohe, et sellest tuleb üks imeline päev! Ma kõndisin erksal sammul kööki ja mul lahvatas peas mõte: "tahan vett!". Vee voolamine klaasi oli imeline: see lõhnas nii hästi ja ma tundsin, et see ongi see õige. Mu mõtted ergastusid imeväel ja ma tundsin end taaskord elavana. Nagu oleks olnud kõrbes viis päeva ilma veeta ja lõpuks sain seda maitsta. Kui vee ära jõin, jäin kuulama oma agaraid naabreid. Üks saagis puid, teine vaatab televiisorit volüüm maksimumi peal ja ma lihtsalt kuulasin seda tagumist ja mul oli nii hea olla. Siiamaani pea valutab, kuid pole hullu. Ma olen tugev naine.

Armastage, hoolige & tehke lapsi!

Ilusat suve jätku, pühendusega Herr R-ile! ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar