esmaspäev, 21. juuni 2010

sinine esmaspäev

Täna on õnneks see päev, kui ei ole enam kellegi lõpetamisele minekut. Tegelikult on Kohtla-Järvel kolme kalli inimese lõpetamine, aga nad saavad hakkama & on tublid! :)
HOMME ONGI JUBA JAANIPÄEV! Uskumatu, mis? Juba kohe käes see oodatud päev. Päris mõnus on see, et sain teada, et 23 pean minema maale, et seal ka jaani tähistada. SOOVITAVALT HOMMIKUPOOLE, NAGU MULLE ÖELDI. Väga huvitav, kui 22 saab pidu alles kell 3 öösel läbi, neljaks healjuhul koju, kui kuhugi edasi ei satu (loodetavasti siis mitte). & ma kujutan ette, et olen siis hullem kui kudenud räim. Eks saan hakkama jaa.. Niisiis. Homme pean mitu asja veel enne ära tegema.
TÖÖDE LOEND, MIS VAJA TEHA ENNE PÜHAJÄRVELE MINEKUT:

1) küüüüüüüüüüüüned! Stella, kaua sa talud neid?!
2) kulmud. üle tuleb tsekkida kindalt, kuigi peaks nagu enam-vähem olema
3) kümmelile sõnum saata, kui ta pole mulle homseks vastanud emailile!
4) pesus muidugi käia, see loogiline.

Ühikarotid võiksid juba tagasi olla..
********
Staff: Mul eelmine aasta oli siin nii palju ruumi,nüüd on tuba mingeid krõlle täis...
Andri: Mahume kuidagi ära.
Staff: Mis kuradi mahume ära noh, Tibu ei mahu oma voodissegi ära ju!
Tibu: No ma võin põlve kronksu tõmmata..
********
Tibu: See on kokku tõmmanud..
Staff: Mis asi sul kokku tõmmanud on?
Neeme: Ma ei taha ette ka kujutada, mis see olla võib.
Tibu: Kampsun on kokku tõmmanud..
********
Andri: Meil on igast texmexkastet ja värki..
Ühikamutt: Ei taha ma mingit latekskastet!
********
Neeme: Kuule Tibu, mul on sind natuke imelik nii masseerida.
Tibu: Jah, mul on ka eriti imelik, kui sa mind niimoodi kutsud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar