neljapäev, 17. juuni 2010

Ma jõudsin lõpuks ka koju. Tegelikult juba eile napilt, napilt. Bussisõit käis päris närvidele. Alguses ma mõtlesin küll, et mul hakkab kohe bussis halb & kuna seal polnud õhku (pärast ikka oli õnneks), vett ei olnud, banaani ei olnud (ma lihtsalt ei osanud oma koti kõiki taskuid üle vaadata, ma ei suutnud eile üleüldse mõelda väga) & buss oli pmts pilgeni täis. Mõtlesingi, et kui keegi peaks veel mu kõrvale ka istuma, siis ma küll suren maha. :D Õnneks nii ei läinud & sain üksindust nautida. Otepääle jõudsin kell 22 & siis tulid mulle mu nunnukesed veel šokolaadidega vastu ka, et õnne soovida. Jeps. Nüüd siis on õnneks vahepeal tegemist ka, et ma loodan, et jaanipäev tuleb siis selle tõttu ka kiiremini.
JAAAAAAAA..... mul on veel piletki ostmata, netipanga pean ka tegema, et geo tulemus teada saada & juuksed ära värvima. Huvitav kuna ma jõuan.

Hehehe, & kusjuures, ma mõtlesin vahepeal tõesti, et mina oma 17nendat sünnipäeva ei näe. Ma proovisin sinihallitusjuustu, mis oli ÄÄRMISELT rõve. Kuna ma tegin sellise näo pähe, et IU-FUI-ÖÄKK-ÖÄKK, siis öeldigi mulle, et ega see ongi tappev. Siis kui grillimas käisime, lubati mind Pirita jõkke visata & KOGEMATA (kindel seeee!) taheti mind ära kärsatada :D & kui siis oligi 16 juuni käes, olin nagu kudend räim & ei saanud kellegi jutust suurt aru. See oli muidugi magamatuse süü.

aga mulle meeldis VÄGA teiega 00:00 klaase kokku lüüa :)

E ütleb: mis sünnal tegid, panid jälle hullu jah? :D
Mina: midafakki :D
E ütleb: sa ikka paned hullu tavaliselt ju :D koguaeg sellised juttud, et nii ja nii ja naa jne

ahah, tänx sõps! krdi humoorikas :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar