laupäev, 19. juuni 2010

Ma ei tea, mida fakki ma munen. Peaks nagu lilli minema ostma & sättima, kahe tunni pärast ju OG's lõpetamine. Mingid jopskid hakkasid muga msnis convet tegema, valgjärve kutid. Kui KHUUUUUUUUUL :D

aaawwzz, ma ostsin roosad roosid. nii kenakesed. Kaisa nkn ütleks, et roosat roosi poisile küll ei anta, aga sinist ega rohelist polnud. (& nkn enamikus viin tüdrukutele) Musti ka ei saaks ju osta, kuigi need oleksid kõige ilusamad. (kas neid üldse eksisteerib?) Ühesõnaga jah, varsti siis saab neid õnnitleda juba. Peangi sättima.

Nii nunnu oli see K sinupoolt täna, et sa mulle tagantjärgi lille tõid. Käisin lõpetamisel & sain ka lillega koju minna :D Vinge!

& muidugi.. PALJU ÕNNE KÕIKIDELE LÕPETAJATELE :) & kindlasti ei tasu kurvastada, et teie teed lahku lähevad. Te hakkate kindlasti üksteist veel nägema. (omad kogemused ausalt ütlevad nii!)

Aa... mis mind täna häiris seal lõpetamisel olles.. Taustaks käis täielik MATUSEMUSA! Mul oli nagu, midafakki. Kas me tulime vaatama, kuidas keegi oma elu ära lõpetab või seda, kuidas keegi KOOLI ära lõpetab!? CMOOOOON, sellise sündmuse puhul ollakse rõõmsad. Ausalt, isegi Inglesias oleks paremini kõlvanud..

& märksõna, ELMAR! Kas ta polnud mitte kuum kutt täna? :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar