laupäev, 19. juuni 2010

totaalselt MZUUU´

ma armastan oma sõpru. pidin ütlema lihtsalt!

aa. btw, öelge kui NEW LOOK ei meeldi või kui raske on lugeda või kui meeldib! ;)

nii nii nii niiii FUCKING 9@$[264@#¤##!!!

Okei, ma kirjutan veel, kuna üks inimene lihtsalt pidi jälle mainima, et liiga vähe tema jaoks, tahab rohkem lugeda. Eks sa hari end siis siin, vaevalt sa ju raamatuid vms loed? No näed sa siis, mis ma ütlesin! :D

Mulle meeldib Mika laulu "Kick-ass" sõnad, täpsemalt need : "We are young, we are strong. We're not looking for where we belong. We're not cool, we are free. & we're running with blood on our knees."
Sest suht elu ongi ju selline. Me oleme noored & kuna me talume igat sitta, mida jumal meile kaela saadab, saame tugevaks. & leida kohta, kuhu kuuluda, on raske leida. Noh see, et me pole lahedad & et oleme vabad on küsitav. Mõningad arvavad, et nad on väga lahedad, aga ehk nende kohta siis ei saakski öelda NOORED, vaid TATINÄSSAKAD? & see, et kui saame haiget, siis peame alati edasi minema, isegi kui on ka valus. Ükskõik mida praegu silmas pidada. Ükskõik mis tagasilöök vms. Ei saa ju seisma jääda & oodata, et tuleks see maailmalõpp. Peab edasi minema, kas või hambad ristis! & just sellepärast saab tõesti öelda, et oleme noored, aga tugevad. Noorena saab ju juba sellise elukooli, et voilaaa´. Vähemalt mina olen saanud. Mingi aforism peaks ka ütlema, et jumal annab täpselt nii raske koorma kanda, kui tugev sa oled. Seega need, kelle elu on kerge & lilleline, olge õnnelikud, aga te olete nõrgad seetõttu.
Vot sellepärast mulle meeldivad need sõnad & AINULT sõnad ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar