kolmapäev, 23. juuni 2010

jaanireede

Minu jaanireede algas eile kella 6 ajal õhtul & lõppes võinoh.. koju jõudsin ma täna kell 3 päeval. Ehk siiis.. maru pikalt! Pmts jah. Eriti seda van Lindenit ei mäleta, sest ta ei meeldi mulle. Ma vist ei kuulanudki teda & teistest DJ-dest rääkimata siis. Kell pool 3 hakkasime Pühakalt ära minema & ma arvan, et tunni aja pärast juba olimegi järgmises kohas. Maale ma õnneks minema ei pidanud, poleks suutnud lihtsalt. Praegu ka alles ärkasin & täna tõotab tulla oooo, kui vinge õhtu! Eile oli ka päris vinge, kui ma pidin väravast nagu sisse minema & siis öeldi, et näita kotti. Mina, aus tüdruk, ütlesin kohe: "ee.. eiei. mul on sõbra joogid kotis." Mul läks see täiesti meelest ära & siis kui ära andsin joogid, turva küsis kohe uuesti: "no, kus sa joogid nüüd panid?" Igastahes siis lõpuks sain sisse & pidu võiski jätkuda. Kokkuvõttes oli siiski maru plass, kuigi jah. Jalad lõid vahepeal sellist tuld & ma olen ikka veel nii väsinud. Öösel, tegelikult hommikul, sain 3 tundi magada & nüüd 2 & pool. Vähe ilmselgelt!

Nii & nüüd rohkem ma ei viitsi kirjutada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar