laupäev, 26. juuni 2010

Vahest harva tuleb siiski päike välja..

Eile oli küll mul täiesti persestuju, aga kui Kaija-Liis tuli mulle oma plaanist rääkima, siis hakkas mul kohe päike paistma & silmad lõid särama! Kahju nüüd jah, et mul pole päris nii, et saaks kohe minna, aga me lähme & tripime juba nii pea kui võimalik!!! Teeme kõike, mida jõuame, palju pilte, otsime uusi tutvusi, magame vähe & naudime elu, eksole? Ära see seiklus ei jää kohe kindlasti mitte. ;)

& homme hakkame draamaklassiga filmi tegema. ÕUDUKAT. Lähme metsa & karjume end surnuks. Mul juba välja ka mõeldud riietus & meik, nagu sa Kerli kirjas palusid. & see, et sa palusid meil mõelda, mis on armastus. Vot seda asja ma praegu eriti valges valguses ei näe. Ma suudan öelda paremini "ma vihkan sind", kui et "ma armastan sind". Aga peab nkn mõlemat ütlema, aga hakkama saab ikka. Ma olen ju NÄITLEJA & päris tundeid nende sõnade taga olema ei pea.

& õhtul grillime sõbrukesed Marju pool. Hmm.. tundub, et need pühapäevad ei olegi just nädala kõige igavamad päevad. ;)

Ma arvasin küll eile, et mul on praegu täielik mõõnaperiood, aga tundub nagu ikka et läheb veitsa paremaks.

1 kommentaar: