reede, 30. aprill 2010

Nädalake on jälle möödas. Kõige kõvem uudis on see, et mu telefi 2 kõige tähtsamat nuppu enam ei tööta. :D Viina koht ei ole telefoni peal! :/ aga pole ullu, saabki kasutada ju vanat telefoni, millel pole ei raadiot, MP3, kaamerat ega midagi. Lihtsalt hõbedane klots, aga vähemalt klapiga. Stiilne, kuskil avalikus kohas nagu väga lehvitada ei tahaks sellega.


Üks inimene üllatas mind sel nädalal oma käitumisega. & ma ei teagi, kas see oli nüüd hea või halb. Väga üllatav & mõtlemapanev. Ma teadsin, kui kaugele ta tavaliselt oma tavapärases käitumises läheb, aga et nii kaugele.. ning siis see teine äärmus, mida ma ka näinud olen. Poleks arvanud!

Aaa, & blogimine on totaalselt moes! See nagu uus trend, mis on tõesti ka väärt midagi & väheke asjalik.

Kõige kõvem lause tuli sellel nädalal Riinu poolt neljapäeva hommikul vist vä: "Teps mitte ei lähe!" Irvitasin pmts hambapasta ka kurku :D & kõva anektoodiõhtu oli ka neljapäeva õhtul :D Ohh, mis tuletabki meelde, et ma peaks neid netist natsa lugema, et siis ühikas rääkida saaks! :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar