reede, 19. märts 2010

maru plass


Jahjah, vaheaeg! Homsest olen mina Tartus, siis veedan seal oma vaheaega reedeni, kui peab Jõhvi laagrisse minema, mida ma enam ei suuda oodata, sest K, K & A, ma näen ju teid :) Niisiis ma ka natuke põgenen, et sellest elust siin nats puhata. Ma ei viitsi sellega siin tegeleda praegu enam üldse. Peaks üldse teistest asjadest ka mõtlema vahepeal või siis üldse mitte mõtlema, sest oeh.. raske, rzk. :D Kas ma kahetsen? Kas? KAS? Ma igaks juhuks ei vasta sellele. Tõde tunnistada on valus & endale valetada sitt. Ilmselge märk, et ma tõesti pean nüüd teiste inimestega ka rohkem koos olema.. :) & olen, vaheajal olen! & Maaža, seda meie päeva ootan ka! Igastahes, musirullid, olge kõik musid, nagu alati, & puhake sellest ajudenussist! :)

Kas tead, kui palju aega on möödas sellest? Kas sa arvad, et mõtlen siiani samamoodi? Kas SINA muutsid nüüd meelt? Aga ma kardan, et sa oled hiljaks jäänud. Nüüd pole enam MINA kindel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar