laupäev, 6. veebruar 2010

tänkzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kõik tänud lähevad füüzika õpetajale. Ta seletas mulle füüsikat & mina, puupea, sain aru isegi! Laskis mul impulsiülesandeid lahendada & ma saingi hakkama. Kiitis ka mind veel.. & siis, see impulsitöö, mille ma 1e sain, saigi kergelt 3ks parandatud. See käis väga lihtsalt & ma avastasin, et selle õpetajaga on siiski parem läbi saada, sest siis ta alati aitab & seletab, ükskõik kui loll ka poleks. :) Seega.. tunnis ma enam kunagi raamatut kätte ei võta.
tänkz, V, tänkzz!

Aga samas on alati teine tund, kus saab lugeda, laulda, magada, muusikat kuulata, netis olla - ükskõik MIDA teha, & õpetaja ei keela. Isegi kui keelab vaikselt, siis keegi ei kuula.
See imeline tund on inglise keel!
Alguses oli kõigil nagu WOW! kui lahe.. ütlesime õpsile, et me tahame laulda & nii me hakkasimegi iga teisip laulma. (3'st tunnist 1 on laulutund meil, aga me ei laula terve tund, kuigi ka seda on juhtunud, aga tavaliselt 1-3 laulu) & ülejäänud aja teeb igaüks seda, mida ise tahab. Muidugi on ka neid korralikke, kes kuulavad õpsi & teevad temaga kaasa, aga enamus siiski ei. Tunnis saab tavaliselt 1-2 lauset öelda, sest me teeme ainult suuliselt harjutusi & muud mitte kui midagi. Mitte midagi vihikusse ei tee, sõnu ei õpi, sõnavara ka vihikusse ei tee.. mitte midagi! Koduseid töid ei tee me ammugi!! Kõik 'reportid' & esseed esitame kuude kaupa hiljem, kui tähtaeg on. Kui sedagi.
Jah, see lebotamine on mõnus, aga inglise keele oskus ju täielikult kannatab selle all.. :/ Sellepärast ma mõtlengi, et sealt 'tugevamate' rühmast ära minna, sest see viskab juba üle! Ma ei õpi seal tunnis mitte kui midagi, isegi kui ma kirjutan & mõtlen kaasa. Need tunnid pole tunnid. Suvalised inimesed on meie tundides käinud & L lihtsalt ütleb "olge vaikselt". & sööma lasi ka meid kunagi 15 minti varem! No krt, mis krdi õppimine see siis on.. L võiks ennast klassis kehtestada, austama & kuulama panna! Aga ta ju ei oska. Kui kõik räägivad, siis ta vaid ütleb VAHEL VÄGA HARVA "klassis on tekkinud rahutus", aga kedagi see ei huvita & enam ta isegi ei keela. Kõva!

& nüüd olen kindel, et E'ga mina ikka kuidagi läbi ei saa. Isegi kui ma üritan normaalselt temaga rääkida, nähvab alati. Reedel käisin tööd tegemas, ütlesin talle ILUSTI, et mul on omal leht olemas (ise nad käsevad meil endil tööde jaoks lehed võtta) & oh jumal, jällllle sai vihaseks & ütles rangelt "sa kirjutad MINU lehe peale" Noo.. kõva asi. & see, kuidas ma eelmisel aastal vihastasin, karjusin temaga, kuidas ta meid tunnist välja viskas (tühja koha pealt), kuidas ta mind taga õpetajate toas räägib, kuidas ta SÜÜDISTAB alusetult (seekord siis Kaisat ka), kuidas ta pani mulle ÜHE, sest ma ei olnud nõus tahvlile ülesannet lahendama minema, kuidas ta mind mõnitab klassi ees, kui vaid oskab. a'la "sa ju käisid H juures seda õppimas" või "oi, isegi STELLA teab", kuidas ta ütles eelmisel nädalal, et ma olen ÜHE-KAHELINE & käin ainult töid parandamas! Siis jäi mul karp lahti.. annab nii tropp veel olla? Kui ma oleksin ühe-kaheline.. appi, kui loll ma siis olema peaksin?! Ma oleksin TÄIELIK idioot ju, nii harimatu, nii LOLLL lihtsalt! Mul jäi tõsiselt suu lahti. & ma ütlesin talle vastu ka.. & nii see käibki: tema sõimab mind & mina mölisen vastu, ropud sõnad lendamas. Küll on tore!
& oleks see veel kõik! Ma nägin isegi unes, kuidas mu klassijuhataja tuli minuga rääkima, et kuidas ma küll siin koolis õpitud saan, kui ma õpetajaga läbi ei saa.. õudne, millise iseloomuga inimene, aga õpetajana on ta siiski hea. Kahjuks parim lausa, sest ta teeb asja selgeks, aga... Paljud on öelnud, a'la "ma tahaksin teie tunnis olla, et näha, mida te seal teete", sest jutud on päris hullud.
Muidugi ta mõnitab KLASSI EES ka teisi & räägib kellegi kursusehindest (MIS ON KÕIGI ISIKLIK ASI) terve klassi ees. Ma ei mäletagi, kuna ta nii hulluks ära läks.. varem oli ta normaalsem, parem, sõbralikum, ei olnud nii kuri.
Ma ei tea kui mitu korda ma olen tahtnud tunnist ära lihtsalt minna & ta otse per*e saata, aga kuidas ma saan.. see võrduks käskkirjaga. Ma tean, et see vastu sõimamine/karjumine asja paremaks ei tee, aga kui TEMA ütleb MULLE halvasti, siis miks MINA ei või vastu öelda? Ma ei lase kohe kindlasti mitte tal minu kohta ükskõik mida öelda. Suht kurb, aga tõsi.

"Koidukuma" on ikka nii hea, kõigest nats üle 700 saja lehe. :) Aijah! Krt, mul tuli nüüd sellega kohustuslik kirjandus meelde.. bljää. 5 raamatut, rsk. A jõuab. Kõike jõuab.

& neljapäevast siis uues valminud koolimajas!! See on ikka marulukz värk! Meie kool on kindlasti kõige ilusam!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar