esmaspäev, 4. jaanuar 2010

Tuli tuju & ..


.. uurisin oma tähtkuju kohta rohkem. Ma ei olegi selle vastu väga huvi tundud, aga kui pidevalt keegi räägib, milliste tähtkujudega ta sobib, ei tea mina enda mittesobivusest & sobivusest mitte kui midagi.
Sobivus: Jääraga, Lõviga
Sügavad tunded: Kaksikutega, Amburiga
Erilised tunded: Neitsiga, Kaladega
Mittesobivus: Sõnniga, Vähiga, Skorpioniga, Kaljukitsega

Kaksikute tähtkuju all sündinud on püsimatud ja kahepaiksed. Nad on sõbralikud, lahked ja armastusväärsed, kuid vihastavad kergesti.
- Seda ma teen.. solvuda ma ei suuda tihti, aga vihastuda küll. Aga viha ei ole kardetav, see on nagu õletuli, mis plahvatab lõkkele ja kustub taas. Kellegi vastu ei kanna need inimesed viha. - Olen alati öelnud, et ma ei oska vihata.
Nad on uudishimulikud, kohanevad kiiresti. On väga võimekad võõrkeeltele. - täitsa mina.. :)
Püsimatu, võluv, järjekindluseta, kunagi ei näe ette reageerimist asjadele ja sündmustele. Nad on alati teatud määral ärrituvad ja närvilised. Vahetevahel kannatavad nad enesekindluse puudumise all, mis võib kujuneda haiguseksNad on head seltsimehed, nendega ei tunne igavust. Inimestega kohanevad üldiselt ruttu,Üldiselt on võimekad filosoofias, matemaatikas ja muusikas. - Kindlasti mitte matemaatikas. :D Kaksikute tähtkuju all sündinutel on suur tegevustung ja nad ajavad mitut asja korraga. Alustavad alati enne uut kui ühe lõpetavad.
Selle tähtkuju all sündinuid on raske armastada, kuna nad püüavad käest libiseda ja jätta armastava inimese teadmatusse. Vaatamata sellele, et nad on ise vähe võimelised armastama ja on harva õrnad, on neil tugev vajadus armastatud olla, tunda oma ümber hoolitsust ja meelitusi. -Olen täiesti võimeline armastama, jama jutt!
Kaksikute suudlus on virgutav. Sellele
õhumärgile meeldib partnereid niikaua ära rääkida, kuni suudlus käes on. Kahenäolisele tähemärgile on kombeks ehtsat kirge varjata, kuna see tema enda sõnul liialt siduvana võiks mõjuda. Nii on ka tema suudlustega, ta ergutab, vaimustab, kuid temast ei ole võimalik välja lugeda, mida ta tegelikult tahab.

Kui ta on tujust ära, võib tema närviline lobisemine raevu ajada. Kui ta on heas tujus, pole temast praktiliselt võimalik lahti saada. - Mitte just kõige hullem, kuid jah.. nii on :/
Kui tal on aga depressioon, siis on peaaegu võimatu talt sõna suust saada. Samas on Kaksiku peale ärrituda sama raske kui teda ignoreerida. Tal on selline varu kõikvõimalikku huvitavat ja mitmekülgset informatsiooni, et tõmbab tahtmatult kaasa kõiki, hoolimata sellest, kas nad seda tahavad või ei.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar