reede, 29. jaanuar 2010

lalalalaaa

Niisiis, see nädal oli SUPER! Koolis polnud MITTE ÜHTEGI kontrolltööd, tõeline puhkus. & esmasp ma ei läinudki kooli, vaid lebotasime Manniga terve päeva ühikas. Tema pidi haiget mängima & palaviku endale valetama, aga mina võtsin vaba päeva, kuna käisin-ma-ju-siiski-olümpiaadil-daaa. Ärkasime vist mingi 11.30 & hakkasime "Videvikku" vaatama, pärast vaatasime "17 jälle" & õhtul vaatasime "Mina & Marly". & sel samal õhtul lõi mulle pähe mõte, ei võiks juukseid värvida. Ilmselt see oligi see "auto", mis tähendab muutumise soovi. Loodan, et ma enam unes seda nägema ei pea.. :) A juuksevärv on nagu karamell, aga mu blondeeritud salgud jäid sisse & 2 lillat ka.. :D Selline mõnus. Igaljuhul silus Marju mu juukseid terve teisipäeva :D

Aa.. & see geo rühmatöö, hihi.. ma sain selle 4ja, poisid 3me, kahjuks. Ma ei viitsi seletada, miks.

& see nädal ma lugesin aind raamatuid, sest õppima ju eriti ei pidanud. See oli nagu puhkus natsa, aga päevad venisid siiski pikaks. Neljapäeval käisin isegi 9. tund füüsikat õppimas. Ikka see füüsika, füüsika, füüsika. Kõrini & rohkemgi veel!
& mata õps küsis minult juba täna 3. kord, et kus ma tundides elan.. et ma küsivat nii ilmselgeid & kergeid asju, mida ta on meile seletanud. Ma hakkasin mõtlema, et jah.. igakord kui ta midagi uut seletab, on mul omad mõtted & siis ma kuulen teda andvat ülesande ning ma vahin seda, & ei jaga midagi. Tegelikult ei olegi "omad mõtted" kogu aeg, aga vahin siis lihtsalt tühja pilguga tahvlile & ei kuula.. Tõesti, kus ma küll elan mata tundides?

Praegu rohkem ei teagi.. ei, tean küll. Täitsa lõpp, ma kaotasin eelmine pühap jälllllle oma sõrmuse ära (KINGITUD!), kusjuures see oli juba 3. kord. Ikka sellepärast, et sõrmus on suur. Kannan seda pöidlas, aga 16,5 on ikka marusuur mulle. Igapäevaselt see nii ei kao ära, aga kui rahmeldan millegi kallal, siis võib see ära sõrmest libiseda, nagu ta juba 3 korda teinud on seda. Täna aga tulin koju & ema ütles, et leidis mu sõrmuse arvuti juurest. Ma mõtlesin, et kaotasin selle pesemise ajal ära & see on juba kuskil torudes, aga voilaaaa´, ei läinudki nii. Kus ma nüüd rõõmustan. 3 korda kadunud, 3 korda leitud. 4. kord seda juhtuda ei tohi, sest 4 pole ju kohtuseadus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar